ØV hvor er jeg træt af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Vi prøver at blive gravide, og har prøvet i 5 måneder nu!
Jeg er klar over at det ikke er enormt lang tid, og at der er mange der har det værre end mig osv.... Det er sgu egentlig heller ikke så meget hvor mange måneder det skal tage, det er mere den følelse jeg går med her i dagene op til jeg skal teste,....

Går hver eneste måned i dagene op til og tæller dagene, og nogen gange føler jeg den er der, andre gange er jeg sikker på den ikke er der..... Og det er umuligt for mig at lægge tankerne væk.

I dag og igår har jeg været lidt utilpas. Har haft muren i underlivet, let ømme bryster og i morges kastede jeg op, og har haft kvalme on and off siden.

Ville sådan ønske at det alt sammen var tegn på at NU er det sket.... Men sandsynligheden for at det bare er min krop der spilder mig et puds pga ønsketænkning er bare så meget større....

ÅRH hvor er jeg dog træt af det!

Undskyld, skulle bare lige ud med det... Har en mega øv-dag idag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er klar over at det ikke er enormt lang tid, og at der er mange der har det værre end mig osv.... Det er sgu egentlig heller ikke så meget hvor mange måneder det skal tage, det er mere den følelse jeg går med her i dagene op til jeg skal teste,....

Går hver eneste måned i dagene op til og tæller dagene, og nogen gange føler jeg den er der, andre gange er jeg sikker på den ikke er der..... Og det er umuligt for mig at lægge tankerne væk.

I dag og igår har jeg været lidt utilpas. Har haft muren i underlivet, let ømme bryster og i morges kastede jeg op, og har haft kvalme on and off siden.

Ville sådan ønske at det alt sammen var tegn på at NU er det sket.... Men sandsynligheden for at det bare er min krop der spilder mig et puds pga ønsketænkning er bare så meget større....

En krammer til dig 
Det er så træls, at kroppen laver så meget fis med en

for at det snart lykkedes for jer! 

Anmeld

30. januar 2013

Jupiter

Jeg kan sagtens følge dig - det er ikke tiden, men rutsjeturene man skal igennem i hver cyklus.

Der er nok noget om at lærer at tackle dem jo længere tid det tager, men det betyder jo ikke at det er nemmere hverken i starten eller senere hen.

Det tog os ca. de der 5 måneder, og det skete i en måned hvor jeg var sikker på det ikke kunne havde ladet sig gøre.

Min veninde som har prøvet i over 1½ år, begyndte i fertilitetsbehandling i december, og pludselig igår stod hun med en naturligt positiv test - der er bare forskel på mennesker og babyer

Op med humøret - der venter en helt bestemt baby til jer på et helt bestemt tidspunkt som i bare ikke kender endnu

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

En krammer til dig 
Det er så træls, at kroppen laver så meget fis med en

for at det snart lykkedes for jer! 

Ja, det er simpelthen så opslidende!

Men tak skal du have

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg kan sagtens følge dig - det er ikke tiden, men rutsjeturene man skal igennem i hver cyklus.

Der er nok noget om at lærer at tackle dem jo længere tid det tager, men det betyder jo ikke at det er nemmere hverken i starten eller senere hen.

Det tog os ca. de der 5 måneder, og det skete i en måned hvor jeg var sikker på det ikke kunne havde ladet sig gøre.

Min veninde som har prøvet i over 1½ år, begyndte i fertilitetsbehandling i december, og pludselig igår stod hun med en naturligt positiv test - der er bare forskel på mennesker og babyer

Op med humøret - der venter en helt bestemt baby til jer på et helt bestemt tidspunkt som i bare ikke kender endnu

Tak for de søde ord.
Jeg er helt sikker på det også bliver vores tur en dag...
Lige i dag synes jeg bare det er enormt øv!
Specielt fordi jeg har på fornemmelsen at de "symptomer" jeg har bare er pjat. Dét synes jeg simpelthen er tarveligt :p Hvis man da kan synes det om sin egen krop...

Anmeld

30. januar 2013

Jupiter

Anonym skriver:

Tak for de søde ord.
Jeg er helt sikker på det også bliver vores tur en dag...
Lige i dag synes jeg bare det er enormt øv!
Specielt fordi jeg har på fornemmelsen at de "symptomer" jeg har bare er pjat. Dét synes jeg simpelthen er tarveligt :p Hvis man da kan synes det om sin egen krop...

Der er helt sikkert øv-dage! Og når de kommer fylder de bare så meget mere end de gode synes man.

Jeg gjorde ligesom dig - fik afløb for frustrationerne (enten her eller hos kæresten). Det hjælper nogle gange bare at få sagt højt at det hele er noget l***

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Der er helt sikkert øv-dage! Og når de kommer fylder de bare så meget mere end de gode synes man.

Jeg gjorde ligesom dig - fik afløb for frustrationerne (enten her eller hos kæresten). Det hjælper nogle gange bare at få sagt højt at det hele er noget l***

Ja, det er rart lige at komme ud med det. Og især i et forum hvor der også sidder andre der forstår hvordan man har det.

Er forholdsvis nu herinde, og gud hvor er det rart at der findes sådan en side...

Forhåbentlig kan jeg bidrage med lidt mere positive indlæg en dag

Anmeld

2. februar 2013

Babymomma

Anonym skriver:

Føler med dig, vi har også været i gang i 5 mdr. Jeg var ved at blive skør af at analysere alting og tælle dage osv.. Vi endte faktisk med at snakke om at lykkedes det ikke denne gang skulle vi nok tage en pause nogen måneder.. Og nu er den der - er 3+5 i dag med en lidt svag, men positiv test. Hold ud, det skal nok lykkedes. Det kan være anbefalesværdigt at holde en pause fra det hele og bare slappe af.. Jeg krydser fingre for dig  

Anmeld

4. februar 2013

Mulle82

Vi har prøvet i 7 mdr nu, og er også ved at blive skør over der ikke sker noget. Det er det eneste vi brændende ønsker os, så kom nu da!!! 

Krydser for der snart sker noget 

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Mulle82 skriver:

Vi har prøvet i 7 mdr nu, og er også ved at blive skør over der ikke sker noget. Det er det eneste vi brændende ønsker os, så kom nu da!!! 

Krydser for der snart sker noget 

Tak! Krydser fingre for det også snart lykkes for jer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.