engangs baby badebleer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

TWT

Er der nogen der ved hvor man kan købe babybadebleer online? 

Det skal være fra 5 kg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
TWT skriver:

Det skal være fra 5 kg  

desværre ingen anelse online men ved at Kvickly sælger deres eget mærke af dem

uuhhh prisen er jeg så i tvivl om da det er længe siden men mener det var 60-70 kr. for 15 stk af den størrelse

Anmeld

30. januar 2013

Bondo

Dem jeg har set online er fra 7 kg. Du kan evt. overveje disse istedet, selvom de er lidt dyre i forhold til engangsbleerne: 

http://www.naturebaby.dk/shop/badebleer-8c1.html?gclid=CL3Vk6q-kLUCFY92cAodcVMACw

Vores dreng har brugt dem fra 7 kg siden han vejede 5.5 kg, og det fungerer fint. Du kan evt. komme et par elastikbukser uden på, hvis den er lidt for stor. 

Anmeld

30. januar 2013

TWT

Bondo skriver:

Dem jeg har set online er fra 7 kg. Du kan evt. overveje disse istedet, selvom de er lidt dyre i forhold til engangsbleerne: 

http://www.naturebaby.dk/shop/badebleer-8c1.html?gclid=CL3Vk6q-kLUCFY92cAodcVMACw

Vores dreng har brugt dem fra 7 kg siden han vejede 5.5 kg, og det fungerer fint. Du kan evt. komme et par elastikbukser uden på, hvis den er lidt for stor. 

Vil ikke bruge bade-bleebukser. For vil ikke risikere at skulle skrabe en lort ud af dem  

Anmeld

30. januar 2013

K&S

TWT skriver:

Vil ikke bruge bade-bleebukser. For vil ikke risikere at skulle skrabe en lort ud af dem  

Har du tjekket med det sted, I skal bade (svømmehallen) at I må bruge badebleer?

Vi bader altid i Greve Svømmehal og der må man kun bruge bade-ble-bukser

Anmeld

30. januar 2013

TWT

K&S skriver:

Har du tjekket med det sted, I skal bade (svømmehallen) at I må bruge badebleer?

Vi bader altid i Greve Svømmehal og der må man kun bruge bade-ble-bukser

ja det har jeg

Anmeld

31. januar 2013

Mom2

TWT skriver:

Det skal være fra 5 kg  

Ved ikke hvor man køber dem online (og tænker også lidt hvorfor skal de købes der?) men alle dagligvare butikker sælger badebleer. Bilka og Føtex har nogle pakker med et håndklæde og badebleer til de mindste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.