Jeg springer ikke lige helt ud endnu, så derfor er jeg ano lidt endnu

Men min kæreste og jeg vil gerne flytte sammen til sommer, og mit barn og jeg flytter op til ham, som er ca 100 km herfra.
Men jeg går pt sygemeldt i min uddannelse på revalidering, da jeg psykisk har haft en hård periode. Jeg går nu fast i terapi 1 x ugentligt, og får en ny medicin, og jeg har det så meget bedre. Men min sagsbehandler ved ikke, om hun mener at jeg kan fortsætte på revalidering, da hun er usikker på om jeg kan klare min uddannelse. Jeg har selv rykket for at komme ud i praktik, men der sker bare intet.
Så det vil jo sige, at jeg så ikke kan få min revalidering med til den nye kommune, og så har jeg overvejet andre muligheder:
- jeg ville så ryge på kh, og ville se om jeg kunne sendes i aktivering indenfor hjemmeplejen, så jeg ville kunne samle erhvervserfaring nok til at kunne tage ssh uddannelsen med voksenløn
- søge ind på ssh på den lave elevløn, men er i tvivl om vi ville kunne klare det økonomisk
- søge ind på en ny videregående uddannelse på su, men da jeg så er samboende, så er jeg virkelig i tvivl, om vi ville kunne klare det økonomisk, da han er på dagpenge pt.
Hvad tænker i om det, eller giver det ingen mening?
Anmeld