Gravid2012 skriver:
ja det er gratis ... det er vidst det eneste plus jeg ser ved det...
grunden er at nu har selv arbejdet i en boernehave i 4 aar, og jeg kan se forskel paa de boern der er blevet passet kun af bedstemor og dem der har vaeret i vuggestue... de vil ikke dele med andre boern osv.
hvor gammel var den dame der passet dig ?
taenker ogsaa paa at hvis det var en ung person der passet ham ville det vaere bedre end en gammel bedstemor .... mere energi og kan hun overhovedet huske hvordan det er - det er dog 36 aar siden hun sidst har passet et barn....
ja der er mange bekymringer jeg har kan du se...

Hmm, jeg ved ikke hvor gammel hun var, men måske omkring 40 år på det tidspunkt.
Egentlig forstår jeg dig godt - jeg tror også det styrker barnet at komme afsted i vuggestue eller dagpleje. Dog tror jeg ikke det er så vigtigt nu, hvor han ikke er ældre. Så jeg tænker, som andre, kompromis - i kan starte ud med at lade hende passe (de bliver også så dejligt tætte - det er guld værd!), og så kan han komme i vuggestue/dagpleje senere, når han måske "kræver" lidt mere. Det skriver jeg uden at vide en dyt om din svigermor eller dit barn, men det er det jeg lige tænker 
Anmeld