Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godt gået - den går jo også til et godt formål
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: JaGodt gået - den går jo også til et godt formål
JaGodt gået - den går jo også til et godt formål
Mettefpigen skriver: Jaaa latterligt indlæg, men jeg vil bare rose mig selv! Jeg er SKRÆKSLAGEN for nåle, men fik alligevel min første hpv vaccine i dag!! Så roser lige mig selv.....
Jaaa latterligt indlæg, men jeg vil bare rose mig selv! Jeg er SKRÆKSLAGEN for nåle, men fik alligevel min første hpv vaccine i dag!! Så roser lige mig selv.....
Det er sejt Jeg har selv fået min nr.2 vaccine idag.. Av Av.. Er heller ikke min stærkeste side.
Hehe GODT GÅET
jeg ved lige præsis hvordan du har det, jeg er os meget nåleskræk,og skulle ha taget 3 blodprøver i sidste uge, og jeg var os mega stolt da jeg havde gjort det
Sejt gået Samme her. Min arm var øm i flere dage. Næste gang har jeg en toblerone eller en slikkepind klar til at trøste migselv med. Ingen havde fortalt at den nev så meget
Miss-86 skriver: Det er sejt Jeg har selv fået min nr.2 vaccine idag.. Av Av.. Er heller ikke min stærkeste side.
MariaKyedDK skriver: Hehe GODT GÅET jeg ved lige præsis hvordan du har det, jeg er os meget nåleskræk,og skulle ha taget 3 blodprøver i sidste uge, og jeg var os mega stolt da jeg havde gjort det
Sådan!! Flot kender det alt for godt
4kløver skriver: Sådan Mine piger fik den for et par år siden og de synes at nr 2 gjorde mest ondt bagefter. Bliver sjovt at høre om du også synes det. Har ikke hørt om andre der fik ondt.
Sådan Mine piger fik den for et par år siden og de synes at nr 2 gjorde mest ondt bagefter. Bliver sjovt at høre om du også synes det. Har ikke hørt om andre der fik ondt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128