Ros til mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

smokin

Godt gået - den går jo også til et godt formål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Mettefpigen

Zette skriver:

JaGodt gået - den går jo også til et godt formål

Jaa det gør det :-) min mormor har også haft underlivskræft og min mor har fået udskravning så det var 100% at jeg skulle have den :-)

Anmeld

30. januar 2013

Miss-86

Mettefpigen skriver:

Jaaa latterligt indlæg, men jeg vil bare rose mig selv! Jeg er SKRÆKSLAGEN for nåle, men fik alligevel min første hpv vaccine i dag!! Så roser lige mig selv.....

Det er sejt
Jeg har selv fået min nr.2 vaccine idag.. Av Av.. Er heller ikke min stærkeste side.

Anmeld

30. januar 2013

MariaKyedDK

Mettefpigen skriver:

Jaaa latterligt indlæg, men jeg vil bare rose mig selv! Jeg er SKRÆKSLAGEN for nåle, men fik alligevel min første hpv vaccine i dag!! Så roser lige mig selv.....

Hehe GODT GÅET

jeg ved lige præsis hvordan du har det, jeg er os meget nåleskræk,og skulle ha taget 3 blodprøver i sidste uge, og jeg var os mega stolt da jeg havde gjort det

Anmeld

30. januar 2013

4kløver

Sådan

Mine piger fik den for et par år siden og de synes at nr 2 gjorde mest ondt bagefter. Bliver sjovt at høre om du også synes det. Har ikke hørt om andre der fik ondt.

Anmeld

30. januar 2013

KTP86

Sejt gået  Samme her. Min arm var øm i flere dage. Næste gang har jeg en toblerone eller en slikkepind klar til at trøste migselv med. Ingen havde fortalt at den nev så meget 

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

Miss-86 skriver:

Det er sejt
Jeg har selv fået min nr.2 vaccine idag.. Av Av.. Er heller ikke min stærkeste side.

Neej det er ikk det fedeste :-)

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

MariaKyedDK skriver:

Hehe GODT GÅET

jeg ved lige præsis hvordan du har det, jeg er os meget nåleskræk,og skulle ha taget 3 blodprøver i sidste uge, og jeg var os mega stolt da jeg havde gjort det

Uhh.... Super godt gået af dig også :-D

Anmeld

30. januar 2013

Babydrøm

Mettefpigen skriver:

Sådan!! Flot kender det alt for godt 

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

4kløver skriver:

Sådan

Mine piger fik den for et par år siden og de synes at nr 2 gjorde mest ondt bagefter. Bliver sjovt at høre om du også synes det. Har ikke hørt om andre der fik ondt.

Ajj tusind tak for det :-P haha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.