Så fik jeg taget æg ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Lou

Puha det gjorde ondt denne gang -øv! Spændte vildt meget, og fik lidt mere smertestillende. 

I går fik manden lavet tese og jeg fik taget 10 æg ud. 

De roste hans prøve helt vildt meget, og også min slimhinde.. så noget tyder på at akupunkturen har virket...  men det vil tiden vise i morgen, om der er lidt flere gode æg denne gang. (sidst var der kun 1 super æg ud af de 15 jeg fik taget ud.)

Vi har sagt ja til to æg denne gange, og skal have lagt op i morgen, så krydser fingre for at de ikke ringer mellem kl 8-9 i morgen og siger vi ikke skal komme alligvel. 

Uhh hvor er det spændende og nervepirende.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Carina:-)

Krydser for der er mindst 2 superæg

Anmeld

30. januar 2013

Lou

Carina:-) skriver:

Krydser for der er mindst 2 superæg

Uhh tusind tak!!! ... det gør jeg også.... det ville være helt perfekt.. og måske et eller to til frys også - bare for at presse citronen 

Anmeld

30. januar 2013

**Ønskebabyen

Lou skriver:

Puha det gjorde ondt denne gang -øv! Spændte vildt meget, og fik lidt mere smertestillende. 

De roste hans prøve helt vildt meget, og også min slimhinde.. så noget tyder på at akupunkturen har virket...  men det vil tiden vise i morgen, om der er lidt flere gode æg denne gang. (sidst var der kun 1 super æg ud af de 15 jeg fik taget ud.)

Vi har sagt ja til to æg denne gange, og skal have lagt op i morgen, så krydser fingre for at de ikke ringer mellem kl 8-9 i morgen og siger vi ikke skal komme alligvel. 

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

30. januar 2013

mab

Lou skriver:

ej held og lykke - sender en masse4 positive tanker jeres vej!

hvad nr. gang er det?

Anmeld

30. januar 2013

Lou

**Ønskebabyen skriver:

Rigtig meget held og lykke

Tusind tak... hepper også på at 2013 bliver året!!! 

Anmeld

30. januar 2013

Lou

mab skriver:

ej held og lykke - sender en masse4 positive tanker jeres vej!

hvad nr. gang er det?

Tusind tak, hvor er det sødt af dig... vi kan bruge alle positive tanker!!!

Det er vores 2 forøsg med icsi og tese... første forsøg fik jeg sat et godt æg op, men det lykkes desværre ikke, fik mens 1 dag før bp. 

Så vi kryders så meget fingre for at det lykkes denne gang!

Anmeld

30. januar 2013

Putomanen

Jeg håber det går rigtig godt i morgen, og at du får lagt 1 eller 2 fine guldæg op 

Anmeld

31. januar 2013

Nessie

Jeg håber det er gået godt?

Anmeld

1. februar 2013

Lou

Nessie skriver:

Jeg håber det er gået godt?

jeg har lige skrevet en ny tråd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.