Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Nå okay, troede jeg bare. Men skal til lægen i eftermiddag. De burde helt sikkert kunne se det, er 14 dage over tid. Havde sidste mens 22 december.
Nå okay, troede jeg bare. Men skal til lægen i eftermiddag. De burde helt sikkert kunne se det, er 14 dage over tid. Havde sidste mens 22 december.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvis det er, så er jeg blevet gravid på P-piller, det er lidt en underlig tanke.
Hvis det er, så er jeg blevet gravid på P-piller, det er lidt en underlig tanke.
Ja det sker desværre for nogle Selv jeg er lavet på p-piller... hehe.. Håber da i vil beholde alligevel!!
Den ser positiv ud
Tillykke du skal være mor
MIWULA skriver: Ja det sker desværre for nogle Selv jeg er lavet på p-piller... hehe.. Håber da i vil beholde alligevel!!
Anonym skriver: Falsk eller svag?
Falsk eller svag?
Er den kommet indenfor tiden, er den klart positiv
Kan se det er på p-piller? Jeg har selv været gravid på trods af p-piller, de er jo ikke 100% sikre. Det kan jeg skrive under på
Anonym skriver: Det vil vi skam. skal bare have bekræftet ved lægen.
Det vil vi skam. skal bare have bekræftet ved lægen.
ihh hvor dejligt
Valmed-test fra Netto eller Føtex? Så kan den godt være negativ, HVIS den har ligget længere ind de foreskrevne antal minutter.
Hvis inden for tid: Klart positiv.
Frk. Himmelblå skriver: Valmed-test fra Netto eller Føtex? Så kan den godt være negativ, HVIS den har ligget længere ind de foreskrevne antal minutter. Hvis inden for tid: Klart positiv.
Miss Church skriver: Er den kommet indenfor tiden, er den klart positiv Kan se det er på p-piller? Jeg har selv været gravid på trods af p-piller, de er jo ikke 100% sikre. Det kan jeg skrive under på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128