Bor du i Århus ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

banana3

Og er du glad for det? Hvordan er dagpleje/vuggestue og børnehave. Her snakker vi om at flytte til Århus c, men intet er sikkert endnu.

På forhånd tak for hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

jydeinden

banana3 skriver:

Og er du glad for det? Hvordan er dagpleje/vuggestue og børnehave. Her snakker vi om at flytte til Århus c, men intet er sikkert endnu.

På forhånd tak for hjælp

jeg bor i århus kender dog ikke så meget til vuggestuer udover at der vist er rimeligt mange af dem, men om der er venteliste og hvilken der er bedst må du spørge en af de andre om . hvad dagplejer angår kender jeg da et par stykker her i byen som er mit indtryk er ganske gode til børn (min mor er tidligere dagplejere og kender derfor et par af hendes kollegaer)

og hvad børnehave angår kender jeg kun to, og mener de begge er integrerede

Anmeld

30. januar 2013

Lunae

banana3 skriver:

På forhånd tak for hjælp

Jeg bor ikke i Aarhus C, men i en lille forstad syd for Aarhus. Her er vi vokset op og derfor flyttede vi tilbage da vi fik børn! Vi har tidligere boet 3 år i Aarhus C, hvor jeg arbejdede i flere af institutionerne derinde! Hvis man er bymenneske og gerne vil bo i lejlighed er Aarhus en skøn by med en masse gode muligheder. Institutionerne er velfungerende (læs de fleste) og der blir lagt vægt på udeliv i de insitutioner jeg har kendskab til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.