kolik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

vile lige høre om nogle ved om kolik er avligt=

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Sabina & Simone

Ved det ikke med 100% sikkerhed, men tror det altså ikke... Jeg havde kolik som lille... Men min datter har ikke haft det... Og min mor havde heller ikke...

Anmeld

17. juni 2009

Betina88

Jeg mener ikk' at kolik er avligt ..

Anmeld

17. juni 2009

Stineve

jeg mener heller ikke at det er arveligt...

Anmeld

18. juni 2009

TbCp

Jeg ved det ikke, men jeg håber det dælme ikke. Liva havde kolik og det var da ganske forfærdeligt

Anmeld

18. juni 2009

wamse

Det tror jeg ikke, jeg havde det ikke, men 2 af mine 3 havde det

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Nej det er det slet ikke ... Min søns kiropraktor siger at kolik er en skraldespand ...   Alle urolige babyers problemer bliver smidt ned i kolik spanden og så er der en diagnose ,, nemlig kolik ....

Min søn startede også op som kolik barn ,,, Jeg gik til kiropraktor og han græd fordi han var skæv og låst i nakke og skuldre efter fødslen ,, Efter 5 behandlinger græder min søn ikke mere  Han er glad og tilfreds ...

Anmeld

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

christinamøller! skriver:

hej

vile lige høre om nogle ved om kolik er avligt=

det sku det ikke være i følge læger og sp...

Anmeld

18. juni 2009

Bastian

Altså der er mange teorier om kolik, men der bliver ikke forsket ret meget i emnet, sikkert fordi der ikke er prestige i det.

En af teorierne, som jeg tror på, kommer fra en anerkendt amerikansk børnelæge. Han siger, at nogle babyer har brug for et ekstra trimester, dvs man skal efterligne forholdene i livmoderen f.eks. ved at svøbe børn (børnelægen siger, at mange af de lande hvor man naturligt svøber børn, kender man slet ikke problemet kolik). Hans råd var det eneste der hjalp min datter, som jeg gik til kiropraktor, zoneterapeut mm med uden virkning overhovedet. Min læge og sundhedsplejerske synes det var supergode råd og var enige i, at det var vejen frem. Hvis man mener, at han har ret i sin teori, kan jeg ikke se en arvelig sammenhæng. Er du interesseret i at vide mere, kan du google "Harvey Karp".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.