Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fra idag fået overdraget den yngste børnegruppe 3-4 år i en børnehave hver onsdag og torsdag i en time til halvanden - og nu er det at jeg lige har brug for en masse ideer fra jer til at få skabt en løbende aktivitet, som vi kan arbejde med og have det sjovt med ikke mindst - de kommende 3 måneder.... 

Hvad kunne I som forældre godt tænke jer at jeres børn kunne hygge/fordybe/arbejde med i børnehaven - som gerne må indeholde sociale kompetencer, da vi skal igang med læreplaner igen 

Bare spyt ud med alle de ideer I har, tænker - jeg forventer at jeg laver et samlet forløb ud fra nogen af jeres stikord 

Så BYD endelig på med jeres tanker og ideer  Der er frit spil, ingen begrænsninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har fra idag fået overdraget den yngste børnegruppe 3-4 år i en børnehave hver onsdag og torsdag i en time til halvanden - og nu er det at jeg lige har brug for en masse ideer fra jer til at få skabt en løbende aktivitet, som vi kan arbejde med og have det sjovt med ikke mindst - de kommende 3 måneder.... 

Hvad kunne I som forældre godt tænke jer at jeres børn kunne hygge/fordybe/arbejde med i børnehaven - som gerne må indeholde sociale kompetencer, da vi skal igang med læreplaner igen 

Bare spyt ud med alle de ideer I har, tænker - jeg forventer at jeg laver et samlet forløb ud fra nogen af jeres stikord 

Så BYD endelig på med jeres tanker og ideer  Der er frit spil, ingen begrænsninger 

Den skal lige gøres opmærksom på  Tænker ikke det kan passe at der herinde ikke findes forældre der ikke har nogen ideer til hvad deres børn eventuelt kunne syntes var sjovt i denne målgruppe - og der er frit valg på alle hylder... 

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Ubegribeligt, snart 24 timer og ikke et eneste svar?! 

Anmeld

30. januar 2013

morNov2010

Noget med et tema, hvor man stille og roligt bygger noget op, som afsluttes med en fin fremvisning for forældre eller de andre børn.

Noget der foregår udenfor, samle ting til ting de kan lave gaver af eller til noget madlavning.

Noget der udfordrer dem, og stadig er sammen om

Held og lykke

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sys det er svært med den alder for ved faktisk ikke hvad de kan og ikke kan

ideen med et tema sys jeg lyder godt kunne f.eks. være noget med årstider eller naturen generelt...

lave en bog med billeder af dem afsted på tur med ting sat ind de fandt på turen?

som sagt sys det er svært når man ikke kender til børnene også... børn er ret forskellige jo med hvad de vil/kan

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Super gode ideer begge to  Det er da helt sikkert værd at arbejde videre med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.