Nintendospil til pige på 5 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Mumto3

Vi overvejer at give vores datter på 5 år et nintendo-spil (vi har nintendoer fra hendes storebrødre), men vi har absolut ingen ide om hvilke spil der er gode til piger. Vi vil helst ikke have noget der er voldeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Alexander&Lærke

godt nok er det en dreng jeg har men han spiller mariokard og det er sjovt for begge køn vil jeg tro.

Anmeld

29. januar 2013

TNBC

Mumto3 skriver:

Vi overvejer at give vores datter på 5 år et nintendo-spil (vi har nintendoer fra hendes storebrødre), men vi har absolut ingen ide om hvilke spil der er gode til piger. Vi vil helst ikke have noget der er voldeligt.

Pixeline/silke
Buildabear
Hello kitty
Pippi langstrømpe
Dora
Flunkerne
Fætter kanin

Anmeld

30. januar 2013

Liva

Hej

Helt klart Littlest Pet shop - det er der lidt udfordring i, samtidig med at de selv kan finde ud af at styre rundt i spillet.

Ellers er begge mine børn (pige på 6 dreng på snart 5) for tiden meget glade for Harry Potter Lego spillet.

Jeg vil ikke anbefale Dora-spil - det finder de hurtigt ud af og synes ikke der er nogen variation/udfordring i det. Mener kun det er for de helt små.

Kh Liva

Anmeld

30. januar 2013

Mumto3

Liva skriver:

Hej

Helt klart Littlest Pet shop - det er der lidt udfordring i, samtidig med at de selv kan finde ud af at styre rundt i spillet.

Ellers er begge mine børn (pige på 6 dreng på snart 5) for tiden meget glade for Harry Potter Lego spillet.

Jeg vil ikke anbefale Dora-spil - det finder de hurtigt ud af og synes ikke der er nogen variation/udfordring i det. Mener kun det er for de helt små.

Kh Liva

Tak for svar, kan du kort fortælle hvad spillet går ud på ( PET shop)

Anmeld

31. januar 2013

Liva

Mumto3 skriver:

Tak for svar, kan du kort fortælle hvad spillet går ud på ( PET shop)

Hej

Det findes i flere varianter det hun har hedder biggest stars pink team.

Der er flere mini games, hvor man bl.a. skal give dyrene forskelligt tøj på, løbe væddeløb med hesten, ramme bobler, stå på skøjter flyve gennem ringe mv. Derudover kan man farvelægge de forskellige figurer, fodre dem og klø dem. Der er også et historiespil, men det har de ikke så meget ud af når de ikke kan læse og er også mere en kombination af minispillene. Hele spillet foregår med pegepinden, så de skal ikke holde styr på knapperne.

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.