ladydan1 skriver:
Jeg skal lave nogle billeder om til filmplakater..til nogle af dem vil jeg gerne have sådan en ramme/border på bilede der ligner det kommer fra en filmrulle (hvis i forstår)
Jeg havde engang et program der selv havde det..men efter crash og udskiftning har jeg ikke mere,
nogle der ved hvor jeg finder det henne?? skal også gerne kunne lave størrelserne på billeder til A1 format og det vil mit nuværende billed/print program ikke..
Nogle der sidder med løsningen??
hilfe!
Sisse som har fået en opgave.
Du kan prøve at søge på "film frames" på google. Der får du op mange træffer på stockphoto siter der du kan købe tilgang til sådane frames som du sen bruger i dit billed redigeringsprogram.
Mht. billed redigerings programmer kan du også kigge på Adobe Photoshop Elements som er en mindre avanceret udgave af Photoshop. Den koster ikke en halv rymdraket som den fulde version af Photoshop gør. Men den har rigtigt mange indstillinger og funktioner fra Photoshop. Det der mangler er sådant som du egentlig ikke har det store brug for hvis du ikke arbejder professionellt med billeder, eller er en meget avanceret amatør fotograf, og dermed kan motivere at betale mellem 9000-18000 kr beroende på hvad for en version af photoshop CS pakken du vælger.
Håber det kan hjælpe lidt på det...
Anmeld