Lille update på hul i hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Laulund87

Nu har vi fået brev om at skanningsbillederne bliver taget med til konference på Skejby den 26/2. Der er godt nok lang tid til, men det er rart at have en dato man kan forholde sig til.

Det er i forlængelse af den her tråd

https://www.baby.dk/debat/206529pi1/syge-boern/hul-i-hjertet.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

B&J

jeg håber virkelig der snart kan blive den 26 for pyhh der er længe til, men i kan jo ringe der ind og hvis der er nogle der mælder fra i kan få en akut tid også hvis det er så kan være i kan få en tid før den 26

Anmeld

29. januar 2013

Laulund87

B&J skriver:

jeg håber virkelig der snart kan blive den 26 for pyhh der er længe til, men i kan jo ringe der ind og hvis der er nogle der mælder fra i kan få en akut tid også hvis det er så kan være i kan få en tid før den 26

Det er en konference hvor de tager sager op så tror ikke man kan rykke det

Anmeld

29. januar 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Det er en konference hvor de tager sager op så tror ikke man kan rykke det

øvøvøv

Anmeld

29. januar 2013

Laulund87

B&J skriver:

øvøvøv

Tak

Anmeld

29. januar 2013

Faith

Krydser alt hvad krydses kan for at hullet er ligesom min Emils. Han kan leve med det, bliver aldrig fodbldspiller, dykker eller pilot, men kan få et godt liv alligevel

De vil måske ind og lukke det når han bliver lidt ældre, men de ser stadig an om det skulle finde på at lukke sig af sig selv.

Stort kram til dig og din smukke pige

Anmeld

29. januar 2013

Laulund87

Faith skriver:

Krydser alt hvad krydses kan for at hullet er ligesom min Emils. Han kan leve med det, bliver aldrig fodbldspiller, dykker eller pilot, men kan få et godt liv alligevel

De vil måske ind og lukke det når han bliver lidt ældre, men de ser stadig an om det skulle finde på at lukke sig af sig selv.

Stort kram til dig og din smukke pige

De har desværre sagt at det skal lukkes uanset hvad, det er kun et spørgsmål om hvornår. Inden skanningen fik vi også at vide at der var 99% chance for at det kunne gro sammen selv, men selvf hører hun til den ene procent altså

Tak søde og  tilbage, det trænger du vist også til

Anmeld

29. januar 2013

Faith

Laulund87 skriver:

De har desværre sagt at det skal lukkes uanset hvad, det er kun et spørgsmål om hvornår. Inden skanningen fik vi også at vide at der var 99% chance for at det kunne gro sammen selv, men selvf hører hun til den ene procent altså

Tak søde og  tilbage, det trænger du vist også til

Ej altså, hvor er det da typisk at hun lige skal være den ene procent!!!!. Stakkels lille pige.

Men det skal nok gå. Som du jo ved, er de super dygtige i Skejby.

Du ved hvor jeg er hvis du har brug for at "snakke".

Anmeld

29. januar 2013

Laulund87

Faith skriver:

Ej altså, hvor er det da typisk at hun lige skal være den ene procent!!!!. Stakkels lille pige.

Men det skal nok gå. Som du jo ved, er de super dygtige i Skejby.

Du ved hvor jeg er hvis du har brug for at "snakke".

Ja det er MEGET typisk, men set positivt er hun bare speciel og unik på mange måder Er nødt til at tænke i de baner for ikke at panikke.

Ja det er de, hun kommer i de bedste hænder

Det er sødt af dig med tanke på hvad I går igennem, jeg er her også for dig

Anmeld

29. januar 2013

Faith

Laulund87 skriver:

Ja det er MEGET typisk, men set positivt er hun bare speciel og unik på mange måder Er nødt til at tænke i de baner for ikke at panikke.

Ja det er de, hun kommer i de bedste hænder

Det er sødt af dig med tanke på hvad I går igennem, jeg er her også for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.