Forspildt chance :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Sophie90

Jeg fik i sidste uge positive æl tests 3 dage i træk, men arbejde som en sindsyg så havde hverken overskud eller tid til sex lige de tre dage.. Har haft vagter fra 3-12 og igen fra 14-18 alle dagene.. Og samtidig troede jeg jeg havde haft æl d. 18 så troede (håbede) på at jeg måske testede positivt på dem fordi jeg var blevet gravid.. Øv øv øv.. Nu får jeg nok mens d. 7 feb fordi jeg har også mega lang cyklus.. 

Puha hvor jeg synes det er opslidende.. Det er virkelig  psykisk opslidende at man kan sidde og blive helt ked af det og man føler til tider at det eneste der betyder noget er at få et barn :-s det er ikke godt og det øger ikke chancerne det ved jeg godt.. Men åha hvor er det ønske dog alt alt for stort nu synes jeg  

tak for i læste med.. Skulle bare ud med det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Kris89

Animalia skriver:

Jeg fik i sidste uge positive æl tests 3 dage i træk, men arbejde som en sindsyg så havde hverken overskud eller tid til sex lige de tre dage.. Har haft vagter fra 3-12 og igen fra 14-18 alle dagene.. Og samtidig troede jeg jeg havde haft æl d. 18 så troede (håbede) på at jeg måske testede positivt på dem fordi jeg var blevet gravid.. Øv øv øv.. Nu får jeg nok mens d. 7 feb fordi jeg har også mega lang cyklus.. 

Puha hvor jeg synes det er opslidende.. Det er virkelig  psykisk opslidende at man kan sidde og blive helt ked af det og man føler til tider at det eneste der betyder noget er at få et barn :-s det er ikke godt og det øger ikke chancerne det ved jeg godt.. Men åha hvor er det ønske dog alt alt for stort nu synes jeg  

tak for i læste med.. Skulle bare ud med det.. 

Anmeld

29. januar 2013

Sophie90

Kris89 skriver:

Tak :-) 

Anmeld

29. januar 2013

ditski

Kender det godt, så føler med dig.
Det er op og ned ture, og det er faktisk ekstremt hårdt.
Håber det snart lykkes for jer

Anmeld

30. januar 2013

Sophie90

ditski skriver:

Kender det godt, så føler med dig.
Det er op og ned ture, og det er faktisk ekstremt hårdt.
Håber det snart lykkes for jer

Jaa det er sgu ikke hele tiden lige sjovt :-) mange tak 

Anmeld

30. januar 2013

MortilElias2010

31. januar 2013

Sophie90

MortilElias2010 skriver:

Mange tak noglegange har man bare sådan nogle dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.