Gjorde jeg ikke en god handel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

Har købt en Sprit ny Odder Zip på farvet Xdream, med ny lift (alt har stadig prismærker på) dunopillo madrasser (nye) puslepude (ny stadig i plastik) katvig Sengesæt (nyt i indpakning) dyne/pude sæt (nyt ) legetøj, bleer , sutter osv. 

Barnevognen har kvittering og købsbevis

hvad syntes du ville være en god pris for sådan en pakke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Frk. Himmelblå

Hmm, kommer lidt an på mærkerne på diverse ting, du ikke nævner detaljer omkring...

Men bum bum bum.. . Et skud fra hoften: 7.000.- ?

Købt af privat eller i butik? Jeg synes, det kommer an på, hvem sælger er, om handelen er så god endda :-)

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Hmm, kommer lidt an på mærkerne på diverse ting, du ikke nævner detaljer omkring...

Købt af privat eller i butik? Jeg synes, det kommer an på, hvem sælger er, om handelen er så god endda :-)

Liften er også odder, der passer til vognen. 

Puslepude er ej sikke lej tror jeg den hed. Dyne og pude kan jeg ikke huske, men er i fin kvalitet. Sengesæt er katvig. Bleer er en pakke pampers newborn, sutter er mam og madraaser hedder dunopillo eller noget i den stil

Anmeld

29. januar 2013

henh01

hvad er nyprisen for barnevognen?

Anmeld

29. januar 2013

annec

Anonym skriver:

Har købt en Sprit ny Odder Zip på farvet Xdream, med ny lift (alt har stadig prismærker på) dunopillo madrasser (nye) puslepude (ny stadig i plastik) katvig Sengesæt (nyt i indpakning) dyne/pude sæt (nyt ) legetøj, bleer , sutter osv. 

9000? :-)

Anmeld

29. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Vil nok sige 11.000 kr

Anmeld

29. januar 2013

Pige2009

5000 kr

Anmeld

29. januar 2013

L&V

Frk. Himmelblå skriver:

Tænkte os 7000,- da der jo gerne sku spares en del når det er så meget

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hvad er nyprisen for barnevognen?

nypris for vogn og lift er 10.778,- (står på kvittering) alt andet er købt ud over

Anmeld

29. januar 2013

Muffinmus

Vil også sige nypris på hele pakken normalt ligger over det 10-11000 har de mistet deres barn siden de sælger alt nyt...det ville da være sørgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.