Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har købt en Sprit ny Odder Zip på farvet Xdream, med ny lift (alt har stadig prismærker på) dunopillo madrasser (nye) puslepude (ny stadig i plastik) katvig Sengesæt (nyt i indpakning) dyne/pude sæt (nyt ) legetøj, bleer , sutter osv.
Barnevognen har kvittering og købsbevis
hvad syntes du ville være en god pris for sådan en pakke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm, kommer lidt an på mærkerne på diverse ting, du ikke nævner detaljer omkring...
Men bum bum bum.. . Et skud fra hoften: 7.000.- ?
Købt af privat eller i butik? Jeg synes, det kommer an på, hvem sælger er, om handelen er så god endda :-)
Frk. Himmelblå skriver: Hmm, kommer lidt an på mærkerne på diverse ting, du ikke nævner detaljer omkring... Men bum bum bum.. . Et skud fra hoften: 7.000.- ? Købt af privat eller i butik? Jeg synes, det kommer an på, hvem sælger er, om handelen er så god endda :-)
Liften er også odder, der passer til vognen.
Puslepude er ej sikke lej tror jeg den hed. Dyne og pude kan jeg ikke huske, men er i fin kvalitet. Sengesæt er katvig. Bleer er en pakke pampers newborn, sutter er mam og madraaser hedder dunopillo eller noget i den stil
Anonym skriver: Har købt en Sprit ny Odder Zip på farvet Xdream, med ny lift (alt har stadig prismærker på) dunopillo madrasser (nye) puslepude (ny stadig i plastik) katvig Sengesæt (nyt i indpakning) dyne/pude sæt (nyt ) legetøj, bleer , sutter osv. Barnevognen har kvittering og købsbevis hvad syntes du ville være en god pris for sådan en pakke?
5000 kr
henh01 skriver: hvad er nyprisen for barnevognen?
hvad er nyprisen for barnevognen?
nypris for vogn og lift er 10.778,- (står på kvittering) alt andet er købt ud over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128