Hæklede fisk til fiskedammen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Tulipan

JulieE skriver:

Synes lige I skal se min seneste produktion. Det er fisk til vores fiskedam i den børnehave jeg arbejder i 

Flot lavet Hvor er du kreativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

JulieE

Anonym23 skriver:

Flot lavet Hvor er du kreativ

Tak skal du have 

Anmeld

31. januar 2013

tarkoflen

De er bare så fine! Er vild med sprutten, gid jeg kunne finde ud af at lave sådan noget

Anmeld

31. januar 2013

JulieE

tarkoflen skriver:

De er bare så fine! Er vild med sprutten, gid jeg kunne finde ud af at lave sådan noget

Tak skal du have  Strutten er jeg også helt vild med. Har overvejet at prøve at lave den som rangle, men klokke eller celofan i 

Anmeld

31. januar 2013

tarkoflen

JulieE skriver:

Tak skal du have  Strutten er jeg også helt vild med. Har overvejet at prøve at lave den som rangle, men klokke eller celofan i 

Uhh det lyder som en rigtig god ide! Især fordi små børn nemt kan holde om fangearmene, selvom de stadig er små

Anmeld

31. januar 2013

JulieE

tarkoflen skriver:

Uhh det lyder som en rigtig god ide! Især fordi små børn nemt kan holde om fangearmene, selvom de stadig er små

Det var også min tanke. Så klokke eller cellofan i nogle af armene, så der er noget der giver lydt... Det må prøves 

Anmeld

31. januar 2013

tarkoflen

JulieE skriver:

Det var også min tanke. Så klokke eller cellofan i nogle af armene, så der er noget der giver lydt... Det må prøves 

Måske et mix? Klokke i kroppen og cellofan i nogle af armene?

Ihh bliver mere og mere ærgerlig over, at jeg ikke er så kreativ du må love at smide et billede op, når du har lavet den!

Anmeld

31. januar 2013

Babydrøm

JulieE skriver:

Synes lige I skal se min seneste produktion. Det er fisk til vores fiskedam i den børnehave jeg arbejder i 

Hihi hvor er de fine og sjove

Anmeld

31. januar 2013

JulieE

tarkoflen skriver:

Måske et mix? Klokke i kroppen og cellofan i nogle af armene?

Ihh bliver mere og mere ærgerlig over, at jeg ikke er så kreativ du må love at smide et billede op, når du har lavet den!

Det er såmænd ikke så svært! Jeg skal nok smide billeder når det er 

Anmeld

31. januar 2013

JulieE

AnnL skriver:

Hihi hvor er de fine og sjove

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.