Budget for baby nr. 2, kun engangs beløbene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik i samme køn både 1. og 2. gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

862 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i ca. brugte på de vigtige ting til baby nr. 2.

Hvis det bliver samme køn, har vi stadig ret meget tøj i de små str.
Vi har tremmeseng, badekar, ammepude, puslebord.

Vi har også mange stofbleer endnu.

Bliver det et andet køn skal vi have nyt tøj også.

Så hvis det er skal vi have ny puslepude, ny barnevogn osv.

Hvad brugte i? Og hvor meget gemte i fra nr. 2?

Hvor mange fik både nr. 1 og nr. 2 af samme køn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

henh01

Vi havde en kombi til nr 2 som vi solgte og har nu til nr 3 købt en brugt barnevogn (der er 6 års forskel på nr 1 og nr 2 og der var intet gemt - så nu får du lige overgangen fra 2.-3. barn)

Derudover havde vi jo puslebord, tremmeseng, baby dyne, kommer også til at have juniordyne, skrå stol, legetæppe osv.

Vi skal ud og købe autostol da den første var lånt, tøj, sengetøj mv, en anhænger til cyklen hvor der er plads til to børn, sutteflasker (hvis jeg ikke kan amme), og tripp trapp stol.

Synes egentlig ikke det er så skide dyrt at gå fra 2. til 3. barn netop fordi man har de fleste ting fra sidste barn.

Jeg fik en pige (8år), en dreng (2 år) og er gravid med en pige

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Vi havde en kombi til nr 2 som vi solgte og har nu til nr 3 købt en brugt barnevogn (der er 6 års forskel på nr 1 og nr 2 og der var intet gemt - så nu får du lige overgangen fra 2.-3. barn)

Derudover havde vi jo puslebord, tremmeseng, baby dyne, kommer også til at have juniordyne, skrå stol, legetæppe osv.

Vi skal ud og købe autostol da den første var lånt, tøj, sengetøj mv, en anhænger til cyklen hvor der er plads til to børn, sutteflasker (hvis jeg ikke kan amme), og tripp trapp stol.

Synes egentlig ikke det er så skide dyrt at gå fra 2. til 3. barn netop fordi man har de fleste ting fra sidste barn.

Jeg fik en pige (8år), en dreng (2 år) og er gravid med en pige

Vi har også babydyne, ved ikke med juniordyne, for ved ikke hvornår vi får en nr. 2, så måske nr. 1 ikke er vokset fra den endnu.

Sengetøj har vi ikke så meget af, ihvertfald ikke til babydyne.

Vi skal også have en anhænger til den tid så vi kan aflevere begge børn på en gang, medmindre vi får en bil på et tidspunkt.

Autostol, der har vi to fra 0-9 kg. Og nr. 1 vil nå at vokse ud af 9-18 kg.

Højstol vil vi ikke købe ekstra af, vi har sådan en til at sætte på stolen, så den vil nr. 1 komme til at sidde på, da nr. 1 alligevel vil være ældre.

Anmeld

29. januar 2013

Clisolka

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke er så langt henne så vi kan se kønnet 

Vi har en pige i forvejen, så har alt hvis det bliver en pige. Bliver det en dreng har jeg det første tøj i de små størrelser, tremmeseng, barnevogn, puslebord, badekar osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.