Kan jeg tage hende med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Min datter er 16 mdr. Hun er meget åben over for andre mennesker og steder. Er lidt genert i starten men bløder hurtig op og er den glade pige som vi kender
Jeg skal på fredag på barselsbesøg ved min veninde. Hun skriver dog at hun er hjemme hos en venindes forældrer den dag så jeg kan bare komme derhen. Jeg har aldrig været der før. Jeg vil gerne have min datter med og hun har før været oppe ved min anden veninde sammen med mig og set hendes baby.
Synes I det er ok at jeg tager min datter med til et sted hvor hun aldrig har været før??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

2babygirls

Omsorgsgiver skriver:

Min datter er 16 mdr. Hun er meget åben over for andre mennesker og steder. Er lidt genert i starten men bløder hurtig op og er den glade pige som vi kender
Jeg skal på fredag på barselsbesøg ved min veninde. Hun skriver dog at hun er hjemme hos en venindes forældrer den dag så jeg kan bare komme derhen. Jeg har aldrig været der før. Jeg vil gerne have min datter med og hun har før været oppe ved min anden veninde sammen med mig og set hendes baby.
Synes I det er ok at jeg tager min datter med til et sted hvor hun aldrig har været før??

Det synes jeg godt du kan. Hun mødte vel også fremmede hjem da i gik i mødregruppe ??

Anmeld

29. januar 2013

B&J

jep det syntes jeg godt du kan

Anmeld

29. januar 2013

LBK

Omsorgsgiver skriver:

ja da!!!!

Anmeld

29. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig - hvordan skal hun ellers lærer, at komme nye steder hen?

Anmeld

29. januar 2013

san

jaa helt sikkert, afsted med jer kun godt hun også komme andre steder hen... for ellers lærere hun det aldrig

god tur

Anmeld

29. januar 2013

Mamalou

Ja da. Så længe mor - eller far - er med så kan jeg ikke se, at der er nogen ko på isen  

vh. Louise 

Anmeld

29. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Baby2påvej skriver:

Det synes jeg godt du kan. Hun mødte vel også fremmede hjem da i gik i mødregruppe ??

Jeg gik ikke i mødregruppe

Anmeld

29. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
MoarHvidovre skriver:

Ja, det er også rigtig nok. Er bare nervøs for om hun vil reagere ved at græde og være bange. Altså føle sig utryg.

Anmeld

29. januar 2013

Frk.S

MoarHvidovre skriver:

Det var også lige min tanke! 

Det synes jeg sagtens du kan. Kan faktisk slet ikke se hvad der skulle være galt i det. Hun kommer jo til at skulle se mange nye steder i sit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.