Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
At din mands venner køber 3tlf uden abonnement, men at din man skriver under på alle papire så forsikring/garantien står på din mands navn og kan det skabe problemer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det ville jeg nok holde mig laaaaaaaaangt væk fra - så står de vel i mandens navn og bliver regningerne ikke betalt, så er det ham der står med lorten så at sige....
lotchen skriver: Det ville jeg nok holde mig laaaaaaaaangt væk fra - så står de vel i mandens navn og bliver regningerne ikke betalt, så er det ham der står med lorten så at sige....
ja lige præcist... det ville jeg godtnok IKKE gøre med folk jeg kun var venner med...
Men han siger at der er ingen abonnement på... de har betalt for tlf, men hvorfor skriver man så under? der er noget jeg ikke kan forstå
Isabella_mor skriver: ja lige præcist... det ville jeg godtnok IKKE gøre med folk jeg kun var venner med...
Jeg har det på samme måde, men han er pi??e irreterende, han syntes ikke at det er et problem, om jeg havde et problem med det at jeg overdriver og hvorfor jeg havde noget imod det så spørg jeg ham om hvorfor han ikke lige snakkede med mig om det først, og høre min mening da jeg har noget imod det. Hvad vil du hvad er dit problem siger han så..Ja jeg holdte min kæft og tog ind i køkkenet! Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor han opføre sig sådan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128