Sundhedsplejerske (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

MorDk

Idag havde vi besøg af Sundhedsplejersken. Det gik super godt!

Freya er en fin pige og hun følger sin kurve flot og er en rigtig gennemsnitsbaby Dejligt! Hun er fremme i skoene og så bliver man jo stolt af at få ros!! Freya er nu 63 cm. lang og vejer 6400 gram

Vi fik snakket kost og vi er så småt begyndt med "smagsprøver" Vi starter stille og roligt op!

Det går rigtig godt med prinsessen. Hun trives og hun er bare så dejlig "nem" KNUSE-ELSKER min lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Misscbn

MorDk skriver:

Freya er en fin pige og hun følger sin kurve flot og er en rigtig gennemsnitsbaby Dejligt! Hun er fremme i skoene og så bliver man jo stolt af at få ros!! Freya er nu 63 cm. lang og vejer 4600 gram

Vi fik snakket kost og vi er så småt begyndt med "smagsprøver" Vi starter stille og roligt op!

Det går rigtig godt med prinsessen. Hun trives og hun er bare så dejlig "nem" KNUSE-ELSKER min lille pige

orrh en smuksak 

og dejligt med ros 

Anmeld

29. januar 2013

SanneJensen

MorDk skriver:

Freya er en fin pige og hun følger sin kurve flot og er en rigtig gennemsnitsbaby Dejligt! Hun er fremme i skoene og så bliver man jo stolt af at få ros!! Freya er nu 63 cm. lang og vejer 6400 gram

Hold nu op hvor er hun sød

Anmeld

29. januar 2013

MorDk

CBM skriver:

Hold nu op hvor er hun sød

Takker  ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.