Lønsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i tegnet en lønsikring?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

983 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Fines mor

Har i tegnet en lønsikring??

Vi har begge for over 1½ år siden tegnet lønsikring da vi mente, at de guld og grønneskove ikke ville holde for evigt.
Min mand er ansat i IT branchen, og med hans kvalifikationer kan der gå længe før der kommer nogle gode stillinger. Der er ca 7-10 om året af hans slags, så vi mente dengang en økonomisk sikring var godt.

I april fik han sin opsigelse, og vil nu hertil d. 1 få dagpenge og så lønsikring op til hans egen løn.
Han har dog været så heldig, at få tilbudt nyt job fra 1/8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg har tegnet en på 3000 mdr

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har svaret nej..jeg er på SU

Anmeld

17. juni 2009

Sweet1978

Nej vil ikke bruge yderligere penge på forsikringer, kan godt leve for det jeg får fra A-kassen. Har jeg gjort før.

Anmeld

17. juni 2009

Fines mor

Jeanne skriver:

Ja jeg har tegnet en på 3000 mdr

Er det pga. høj løn, at du skal betale så meget? Jeg formoder de 3000 kr. er for forsikringen?

Anmeld

17. juni 2009

Tynen

Min kæreste har - Jeg har ikke

Han tjener for meget til at vi "turde" andet.
(Nu skal det ikke lyde som om han tjener kassen, men han tjener da mere end mig   )

Anmeld

17. juni 2009

Fines mor

Tynen skriver:

Min kæreste har - Jeg har ikke

Han tjener for meget til at vi "turde" andet.
(Nu skal det ikke lyde som om han tjener kassen, men han tjener da mere end mig   )

Sådan er det også her, der er formeget pr. mdr. på spil for min mand.
Jeg har en "rimelig" løn, men ville alligevel miste ca. 5000 udbet. hver mdr.
Chancen for en fyring er ikke så stor for mig, da jeg er ansat i staten, men min lønsikring er ikke så dyr mdr.

Anmeld

17. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Fines mor skriver:

Er det pga. høj løn, at du skal betale så meget? Jeg formoder de 3000 kr. er for forsikringen?

Det er hvad jeg vil få ekstra om måneden - oveni dagpenge Den koster 134,70 kr/mdr før skat

Anmeld

17. juni 2009

Tynen

Sådan er det også her, der er formeget pr. mdr. på spil for min mand.
Jeg har en "rimelig" løn, men ville alligevel miste ca. 5000 udbet. hver mdr.
Chancen for en fyring er ikke så stor for mig, da jeg er ansat i staten, men min lønsikring er ikke så dyr mdr.

Det er også klart min kærestes løn der gør det muligt for os at bo hvor vi gør og som vi gør - Man tjener jo desværre ikke gigantisk når man står i butik (Eller er sygemeldt, for den sags skyld)

Min lønnedgang  ville ikke være særlig stor hvis jeg nu skulle blive fyret - Bittert egentligt

Anmeld

17. juni 2009

Fines mor

Tynen skriver:

Det er også klart min kærestes løn der gør det muligt for os at bo hvor vi gør og som vi gør - Man tjener jo desværre ikke gigantisk når man står i butik (Eller er sygemeldt, for den sags skyld)

Min lønnedgang  ville ikke være særlig stor hvis jeg nu skulle blive fyret - Bittert egentligt

Det er surt, og så siger de det skal kunne betale sig at arbejde haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.