Madras i barnevognen og i trammesengen-kvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvad har jeres baby? Har i investeret/prioriteret i en dyr madras eller har I sparet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

modesty

Hvad har jeres baby? Har i investeret/prioriteret i en dyr madras eller har I sparet?

I barnevognen var det bare den der fulgte med (købte brugt) - det var nærmest bare tyk pladevat. Min dreng lå i voksi, så det var ikke vigtigt.

I tremmesengen har han en madras fra IKEA. Vi har selv en IKEA madras og er super glade for kvaliteten, så sådan én skulle han også have.

Jeg mener at liggekomforten i en semi-billig madras er præcis lige så fin som i en dyr, og jeg ville kun prioritere en dyr madras hvis det drejede sig om et barn med seriøse allergier.

Anmeld

29. januar 2013

Dot D

Vi købte en extra god til barnevognen, og til sengen blev det en god helsemadras med "dutter" på

Anmeld

29. januar 2013

MorEllen

Anonym skriver:

Til tremmesengen har vi en ganske almindelig skumgummimadras med dutter på den ene side. Den var i "mellemklassen" i IKEA.. I barnevognen var det bare den der fulgte med.. hun har altid sovet på et lammeskind, så det var mer end blødt nok for hende.
Min personlige madras-mening er at der er bortkastede penge at købe de dyreste madrasser. Da jeg var lille sov jeg på en helt almindelig skumgummimadras, og jeg har det fint

Anmeld

29. januar 2013

baby012

Her er der ikke sparret .. Vi er udelukkende gået efter kvalitet.. Det er trods alt deres ryg det drejer sig om.. 

Selv i kravlegården er der købt en speciel madras.. 

Anmeld

29. januar 2013

lycly

Vi havde en dyr madras i barnevognen og har det også i tremmesengen. Den madras der automatisk følger med en fx emmaljunga er meget tynd. Og i tremmesengen synes jeg også det er vigtigt med en god madras, ligesom at man selv gerne vil ligge godt, vil man jo også have at ens baby gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.