endnu en om ansøgning:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Sujan

Sidder her og skriver ansøgninger.

Jeg er uddannet i Bank. Men fandt mig måske aldrig helt til rette. Jeg kunne godt lide den daglige kontakt med mennesker og når jeg lavede back-up opgaver for andre...

har været på barsel som slutter i næste måned.

Nu vil jeg så søge ind som lægesekretær, da jeg synes det lyder enormt spændende og jobbet indeholder lige præcis de opgaver jeg er god til.
Men så bliver man bare sådan lidt øv, når alle fortæller en, hvor svært det er at komme ind. De får mange ansøgninger og hvordan skiller man sig lige ud?

Nåh håber i det mindste at komme til samtale. Kunne være så fedt.

Er der nogen her med erfaringer, omkring det at søge ind, som lægesekretær? Kom i ind? kom i ikke ind? Hvad lægges der stor vægt på o.s.v.
evt nogle generelle gode råd til ansøgning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Sujan

Slet ingen?

Anmeld

30. januar 2013

Mette Nexø

Sujan skriver:

Jeg er uddannet i Bank. Men fandt mig måske aldrig helt til rette. Jeg kunne godt lide den daglige kontakt med mennesker og når jeg lavede back-up opgaver for andre...

Nu vil jeg så søge ind som lægesekretær, da jeg synes det lyder enormt spændende og jobbet indeholder lige præcis de opgaver jeg er god til.
Men så bliver man bare sådan lidt øv, når alle fortæller en, hvor svært det er at komme ind. De får mange ansøgninger og hvordan skiller man sig lige ud?

Er der nogen her med erfaringer, omkring det at søge ind, som lægesekretær? Kom i ind? kom i ikke ind? Hvad lægges der stor vægt på o.s.v.

Står der i stillingsopslaget at man kan ringe hvis man har spørgsmål? Hvis der gør det kan du det og måske slå dit navn fast der. Og så tror jeg du skal sælge dig selv på at du er god til menneske kontakt.