Hvad er det...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.480 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

FruK

Min lille pjevs på 4 uger har i et stykke tid haft masser af hormonknopper. Hun er helt rødmosset i ansigtet.

Nu har hun så også fået dette gule stads... Hvad er det? Arp?? Får man ikke kun det i hovedbunden? Skal jeg gøre noget ved det?

Jeg har ringet til sp i går morges om noget andet og håber at hun ringer tilbage i dag - men ved I, hvad det er?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Tulle28

Gys hvor ser det ud?! Jeg tror altså jeg ville komme til lægen i en fart, bare for en sikkerheds skyld.

Min datter havde lidt arp i panden og det kan godt være det "bare" er et voldsomt tilfælde...

Anmeld

29. januar 2013

livhemdrup

FruK skriver:

Min lille pjevs på 4 uger har i et stykke tid haft masser af hormonknopper. Hun er helt rødmosset i ansigtet.

Nu har hun så også fået dette gule stads... Hvad er det? Arp?? Får man ikke kun det i hovedbunden? Skal jeg gøre noget ved det?

Jeg har ringet til sp i går morges om noget andet og håber at hun ringer tilbage i dag - men ved I, hvad det er?

Mit bud er hormon knopper og arp. 

Anmeld

29. januar 2013

FruK

Tak for svar. 

Mit gæt er også arp (og hormonknopper). Jeg har bare aldrig før set det andre steder end i hovedbunden og heller ikke den gullige farve. Så det ville være rart lige at være sikker. 

Har forsøgt at få fat i en af de andre sundhedsplejersker i vores distrikt, men de svarer heller ikke. Nu har jeg lagt besked til min egen igen - venter lige og ser om hun ikke ringer. 

Anmeld

29. januar 2013

FruK

livhemdrup skriver:

Mit bud er hormon knopper og arp. 

Når jeg googler kan jeg se at det åbenbart er ret normalt at arp kommer i panden også. Og også at det bliver sådan nogle gullige skorper. Så det er nok bare det. Men kønt er det ikke... 

Anmeld

29. januar 2013

modesty

Tak for svar. 

Mit gæt er også arp (og hormonknopper). Jeg har bare aldrig før set det andre steder end i hovedbunden og heller ikke den gullige farve. Så det ville være rart lige at være sikker. 

Har forsøgt at få fat i en af de andre sundhedsplejersker i vores distrikt, men de svarer heller ikke. Nu har jeg lagt besked til min egen igen - venter lige og ser om hun ikke ringer. 

Min søn havde arp mellem øjnene og i de inderste øjenkroge, men meget mindre end din datter. Jeg tænker at kombinationen arp og hormonknopper måske får det til at se lidt mere voldsomt ud?

Hvis I har åbent hus hos SP'erne ville jeg måske lige smutte ned og få dem til at kigge på det. Hvis du skal i gang med at fjerne det, er det nok meget godt at være helt sikker på at det er arp, så du ikke kommer til at gøre noget der gør ondt på hende.

Anmeld

29. januar 2013

FruK

modesty skriver:

Min søn havde arp mellem øjnene og i de inderste øjenkroge, men meget mindre end din datter. Jeg tænker at kombinationen arp og hormonknopper måske får det til at se lidt mere voldsomt ud?

Hvis I har åbent hus hos SP'erne ville jeg måske lige smutte ned og få dem til at kigge på det. Hvis du skal i gang med at fjerne det, er det nok meget godt at være helt sikker på at det er arp, så du ikke kommer til at gøre noget der gør ondt på hende.

Tak.

Ja, jeg tør heller ikke rigtig at gøre noget ved det før sp har set det. Men de har først åbent hus på mandag og det synes jeg er lidt længe at vente. Håber jeg kan få fat i en af dem før. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.