Ja den kom ik, da Emil er syg, han har ik sovet det meste af natten, har lagt og pylret og sovet og pylret og sovet osv. Vi var bare alle trætte da vi stod, op. Endte med jeg stod op kl 6, og gav ham morgenmad og hyggede med ham. Han vil kun lege ved mig, måtte ik sætte ham på gulvet el lignende.
Det løb bare ud af hans næse og hans mave var total stoppet.
Da det blev middag gik jeg over i vuggestuen for at snakke med dem, ingen af dem jeg var utilfreds med var der, var kun hende den søde, så fik lige snakket med hende og hun skulle nok lige snakke med dem, og der var bestilt mad til ham og hende den virkelig latterlige pædagog flytter stue

Juhuuuu
Hun ku godt forstå at jeg havde det sådan, og hun vil se om hun ik ku gøre så der blev et lille "møde" engang om ugen så jeg lige ku havde det bedre med det hele oven på den start.
Imorgen skal de på stranden, og jeg skal med sammen med Emil hvis han når at få det bedre og får sin sævn inat. Håber han blvier rask for han har godt af at opleve noget, og han skal os vænne sig til de andre børn.
Men trods syg og pylret og virkelig utilfreds, ku man godt få et smil alligevel fra bettemanden.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld