sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

Går manden alene ind og laver den eller går kvinden med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

raca

det har ikke været noget jeg har blandet mig i.. han lavede den vist om morgen og aflevrede den på vej til arbejde... tror jeg..

det er lang tid siden, og min heppen og interresse tror jeg bare havde hemmet ham..

det er en akvatet sitiotion at skulle levere.. dette behøves konen altså ikke underholde/se på/hjælpe med til..

Anmeld

29. januar 2013

modesty

Anonym skriver:

Går manden alene ind og laver den eller går kvinden med?

Det må I selv om. 

Hvis man bor tæt på hospitalet kan man lave den derhjemme, og ellers på toilettet på hospitalet/klinikken.

Hvis I har det godt med at gøre en lille hyggestund ud af det sammen, er det da fint. Men hvis han har det bedst med at gøre det alene, synes jeg at du skal lade ham gøre det.

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

det har ikke været noget jeg har blandet mig i.. han lavede den vist om morgen og aflevrede den på vej til arbejde... tror jeg..

det er lang tid siden, og min heppen og interresse tror jeg bare havde hemmet ham..

det er en akvatet sitiotion at skulle levere.. dette behøves konen altså ikke underholde/se på/hjælpe med til..

Tak for svar. Når dem lad laves hjemme vil han jeg skal gøre det, men næste gang skal den laves på klinikken.

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det må I selv om. 

Hvis man bor tæt på hospitalet kan man lave den derhjemme, og ellers på toilettet på hospitalet/klinikken.

Hvis I har det godt med at gøre en lille hyggestund ud af det sammen, er det da fint. Men hvis han har det bedst med at gøre det alene, synes jeg at du skal lade ham gøre det.

Tak for svar. Er nok en af dem der tænker for meget på hvad andre tænker. altså hvis vi begge går ind - de har specielle rum på klinikken

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det må I selv om. 

Tak for svar. Er nok en af dem der tænker for meget på hvad andre tænker. altså hvis vi begge går ind - de har specielle rum på klinikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.