ægløsning og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

lau85

Hej

Jeg hat smerter i underlivet, højst sandsynlig pga ægløsning.

Er det nok med sex hver anden dag eller skal det være hverdag?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

pcoramt

lau85 skriver:

Hej

Vil nok sige hver dag better safe, than sorry

Anmeld

28. januar 2013

MetteS81

lau85 skriver:

Hej

Hmmm, man siger jo at sæden kan holde sig et par dage deroppe, så det er nok ok med hver anden dag. Men det skader jo ikke at have sex hver dag så hvis lysten er der, så bare gå til den

Anmeld

28. januar 2013

Miss Church

lau85 skriver:

Hej

Jeg stemmer for hver anden dag Det er vist det der anbefales til par i fertilitetsbehandling. Så skulle de små svømmere være bedst  

Anmeld

28. januar 2013

lau85

Miss Church skriver:

lige pt et vi uden behandling, min læge mente, at vi havde mulighed for at blive gravid uden hjælp, hvilket jeg håber... 
Efter vores abort tænker vi meget over det, hvilket desværre giver lidt tanker i hovedet, som gør at det måske er "for meget" med hver dag, hvis man kan sige det... Tror jeg krydser finger for hver anden dag 

Jeg stemmer for hver anden dag Det er vist det der anbefales til par i fertilitetsbehandling. Så skulle de små svømmere være bedst  

lige pt er vi ikke i behandling, da min læge mente, at vi havde mulighed for at blive gravid uden behandling, hvilket jeg håber..

efter vores abort tænker vi meget over det, hvilket desværre giver tanker i hovedet, som gør at det er "for meget" med hver dag, hvis man kan sige det... tror jeg krydser finger for hver anden dag 

Anmeld

29. januar 2013

Miss Church

lau85 skriver:

lige pt er vi ikke i behandling, da min læge mente, at vi havde mulighed for at blive gravid uden behandling, hvilket jeg håber..

efter vores abort tænker vi meget over det, hvilket desværre giver tanker i hovedet, som gør at det er "for meget" med hver dag, hvis man kan sige det... tror jeg krydser finger for hver anden dag 

For at det vil lykkedes for jer uden hjælp

Jeg tænker bare, hvis det er det de anbefaler til par behandling, må det da også være den bedste metode for os andre Men det aller bedste er nok at lave baby når man har lyst. Så tror jeg på at kroppen er mest modtagelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.