Hvornår kan jeg teste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Anonym trådstarter

vi har gjort det 3 gange på 2 dage hvor han har kommet op i mig, skal have min mins om ca 8 dag kan jeg så allrede være gravid og teste der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Hailiesmom11

Ja hvis du har ægløsning i dag og den er god nok burde du kunne teste positiv om 14 -15 dage.. Det kunne jeg for 2 uger siden

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

har det piss dårligt. føler jeg skal kaste op!!
Men skal have min mins på torsdag og hvis det ikke kommer kan jeg teste.

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Ja hvis du har ægløsning i dag og den er god nok burde du kunne teste positiv om 14 -15 dage.. Det kunne jeg for 2 uger siden

Det er ca e uge siden det skete jeg har det rigtig dårligt nu og skal have min mins om en uge kan jeg allerede være gravid? (:

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

HJÆLP ???????

Anmeld

31. januar 2013

o1Mutte

Du kan teste den dag du skulle ha din menstruation. Hvis den er negativ, så prøv at vente et par dage og test så igen.

Anmeld

31. januar 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Det er ca e uge siden det skete jeg har det rigtig dårligt nu og skal have min mins om en uge kan jeg allerede være gravid? (:

Der er ikke ret stor sandsynlighed for at du allerede har kvalme pga graviditet.. Ifølge beregningerne er du jo ikke længere end 3+0 og de fleste kan først teste positiv omkring 4+0..
Altså hvis den er god nok og i har haft held så er du gravid nu, men tror ikke du kan mærke noget endnu..

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Der er ikke ret stor sandsynlighed for at du allerede har kvalme pga graviditet.. Ifølge beregningerne er du jo ikke længere end 3+0 og de fleste kan først teste positiv omkring 4+0..
Altså hvis den er god nok og i har haft held så er du gravid nu, men tror ikke du kan mærke noget endnu..

kan jeg så først teste om en uge, den dag jeg ville få min mins? om jeg er gravid.-? den kan da ikke allerede vise det nu vel-

Anmeld

1. februar 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

kan jeg så først teste om en uge, den dag jeg ville få min mins? om jeg er gravid.-? den kan da ikke allerede vise det nu vel-

Nej det vil jeg ikke mene..
Test hvis mens er forsinket

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Ok. tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.