Baby dyne, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

10aps

godaften de damer! 
står og skal købe en dyne til lille pigen, inden hun melder sin ankomst, men de eneste jeg kan finde er dem fra babysam og dem fra jysk, og hvad faaaa'en skal jeg vælge!? 

håber lidt på et par tips og triks, eller erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

mth1987

10aps skriver:

godaften de damer! 
står og skal købe en dyne til lille pigen, inden hun melder sin ankomst, men de eneste jeg kan finde er dem fra babysam og dem fra jysk, og hvad faaaa'en skal jeg vælge!? 

håber lidt på et par tips og triks, eller erfaringer 

Jeg har en fra hvert sted de fungere helt fint så det nok mest en smags sans

Anmeld

28. januar 2013

10aps

mth1987 skriver:

Jeg har en fra hvert sted de fungere helt fint så det nok mest en smags sans

jamen hvilken en har du købt så? :-) 
for jeg vil gerne have en rigtig hygge dyne, som er helt puffet du ved, men er baby også glad for det eller skal man købe de billigeste man kan finde? åh så fortvivlet! 

Anmeld

28. januar 2013

mth1987

10aps skriver:

jamen hvilken en har du købt så? :-) 
for jeg vil gerne have en rigtig hygge dyne, som er helt puffet du ved, men er baby også glad for det eller skal man købe de billigeste man kan finde? åh så fortvivlet! 

Nu fødte jeg så om sommeren. Men i jysk købte jeg en der både ku bruges om sommeren men også varmede om vinteren. Den fra babysam var på tilbud og da det var nemmest for os at ha en hjemme, i dagplejen og til legestuen endte vi med to fra jysk (dejlige fluffy) og en fra babysam (den var lidt tyndere)

jeg tror de er billigst i jysk 

Anmeld

28. januar 2013

10aps

mth1987 skriver:

Nu fødte jeg så om sommeren. Men i jysk købte jeg en der både ku bruges om sommeren men også varmede om vinteren. Den fra babysam var på tilbud og da det var nemmest for os at ha en hjemme, i dagplejen og til legestuen endte vi med to fra jysk (dejlige fluffy) og en fra babysam (den var lidt tyndere)

jeg tror de er billigst i jysk 

okay, tak for svar! :-) 

Anmeld

28. januar 2013

Tumling<3

Vi har lige købt juniordyne i Bilka med god bærevne mm, som vi er glade for. De sælger den også som babydyne:

http://www.bilka.dk/bolig/dyner-og-puder/dyner/danica-babydyne--38360200000(purchase_other_ds)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.