Hvad er der galt med folk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Monski

Jeg kan ikke få mig selv til at trykke okay, har slet ikke lyst til at se det
STAKKELS dreng, der må være noget helt galt i hovedet på den mor. Er faktisk så chokeret over det at jeg slet ikke ved hvordan jeg skal udtrykke mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Monski

Jeg kan ikke få mig selv til at trykke okay, har slet ikke lyst til at se det
STAKKELS dreng, der må være noget helt galt i hovedet på den mor. Er faktisk så chokeret over det at jeg slet ikke ved hvordan jeg skal udtrykke mig

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

B&J skriver:

Jamen de forælder er sku ikke helt kloge oven i deres hoveder, vil med glæde gerne spørge dem om hvor det er gået galt i deres hjerner

aj er helt i chok over det, selvom jeg ikke er mor/forældre i nu!

Anmeld

28. januar 2013

B&J

Rose94 skriver:

aj er helt i chok over det, selvom jeg ikke er mor/forældre i nu!

jamen det er jeg også jeg er tosset tænk hvad man kan udsætte sit barn for

Anmeld

28. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er godt nok skræmende at man ka gøre sådan mod et barn. Både fra moredens siden, men også ham der laver den. Tosser!!  Vh stine

Anmeld

28. januar 2013

marie_jon

øhm... Jeg er normalt et meget fredsommelighed menneske, som på mange måde er imødekommende overfor selv de "uhøfligeste" mennesker... Men lige her får jeg en kraftig trang til at både "kællingen" fast og tatoveret hende på indersiden af hendes øjenlåg!!!!!!!!!!!! Jeg kan mærke hvordan det hele vender sig i mig.... Undskyld udbruddet, men det kom lige fra mit

Anmeld

28. januar 2013

Den lykkelige

NEJ NEJ  Hvor er det synd  Hvordan kan man dog gøre det 

Anmeld

28. januar 2013

TeamRocket

I nogle lande/områder får forældre deres børn tatoveret fordi bortførelse er helt normalt og tatovering kan hjælpe med at kende et bortført barn, på den måde er det en slags sikkerhed. Men ved ikke om det ER noget af det du linker for jeg kan ikke åbne det.

Anmeld

28. januar 2013

TNBC

TeamRocket skriver:

I nogle lande/områder får forældre deres børn tatoveret fordi bortførelse er helt normalt og tatovering kan hjælpe med at kende et bortført barn, på den måde er det en slags sikkerhed. Men ved ikke om det ER noget af det du linker for jeg kan ikke åbne det.

Det står der ikke noget. Kan du huske hvad det er for nogle lande?
Men burde man så ikke gøre det, når barnet er baby? For babyer bliver vel også kidnappet?

Anmeld

28. januar 2013

Frk. Himmelblå

Yurie skriver:

Det står der ikke noget. Kan du huske hvad det er for nogle lande?
Men burde man så ikke gøre det, når barnet er baby? For babyer bliver vel også kidnappet?

Lokalbedøvelse ville i så fald, efter min mening, heller ikke være at foragte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.