Min baby på meget snart 7 mdr vil kun have flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

MissMammy

Hej mødre, 

jeg startede min lille pige med grød da hun var 4 mdr. Hun var ikke klar. Ventede næsten en måned. Det samme. Kom meget lidt igang her de sidste 10 dage men med meget store uregelmæssigheder med om  hun spiste eller om det var mere end et par ske fulde. Hun vil ikke have grønsagsgrød og har prøvetaber at give hende hvad hun kunne lide. 

Nu duer det så heller ikke Mere. Jeg giver fingermad for bare at have noget at sidde og banke rundt med.vi har ikke helt lært at det kan komme ind i munden endnu. 

Hun er mit andet barn og madison var lidt træg men slet ikke som diva her. 

Hvad skal jeg gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
MissMammy skriver:

Hej mødre, 

jeg startede min lille pige med grød da hun var 4 mdr. Hun var ikke klar. Ventede næsten en måned. Det samme. Kom meget lidt igang her de sidste 10 dage men med meget store uregelmæssigheder med om  hun spiste eller om det var mere end et par ske fulde. Hun vil ikke have grønsagsgrød og har prøvetaber at give hende hvad hun kunne lide. 

Nu duer det så heller ikke Mere. Jeg giver fingermad for bare at have noget at sidde og banke rundt med.vi har ikke helt lært at det kan komme ind i munden endnu. 

Hvad skal jeg gøre? 

respekter at hun siger hun ikke er klar endnu og så tag den med ro...

pas på med at mad ikke bliver en kamp eller et projekt for hende eller dig...

Vores søn prøvede at vise os han ikke var klar men vi lyttede jo til SP på det idspunkt og har idag maveproblemer og en søn der i perioder ikke vil noget som helst mad og bare vil drikke sig mæt fordi maven gør ondt og stopper til...

bliv ved med fingermad... lav mos hun får lov at sidde med selv samtidigt med at I spiser... tro mig det hjælper altså at man spiser sammen med dem... måske gør så I spiser og så er der noget af Jeres mad som hun kan få hvis hun viser interesse for at få noget...

Anmeld

30. januar 2013

GUSO

MissMammy skriver:

Hej mødre, 

Hvad skal jeg gøre? 

Kender din situation og ved hvor frustrerende det kan være, da Sofie var 7 1/2 mdr skulle hun starte i dp og hun spiste stadig kun babs!! Havde prøvet og prøvet og prøvet men lige meget hjalp det!! Jeg var ulykkelig og dybt frustreret, men endte med at give op mht mad og hun spiste babs fuldtid til hun var ca 10 mdr, hun spiste ingenting i dp, drak vand og pillede i noget bolle og sådan men spiste så bare ved mig fra jeg hentede hende til næste morgen nærmest konstant, jeg tog hende ud af dp efter 14 dage af andre grunde og holdt hende hjemme til jeg fik en anden plads, det var hun 10 mdr og det var der hun begyndte at spise lidt, jeg prøvede at tage den med ro mht mad, jeg tilbød hende flere gange om dagen og lige pludselig spiste hun, men ikke grød da konsistensen ikke passede hende !! Hun begyndte først at spise rigtig meget mad da hun var ca 1 år.. Nogle børn et bare ikke så hurtigt mht mad og det tror jeg bare man skal acceptere :0) held og lykke med projektet.. Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.