Har brug for jeres hjælp piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

DKA

Hej piger

Står og skal lave samværsaftale med min ex, det går rimeligt - men, hvordan deler i jul/nytår, vil det være helt fjollet at dele sådan her: det ene år 23-28 kl 13 og det næste år 28-2 kl 13? 

- og hvordan gør i med fødselsdag?

På forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

TNBC

DKA skriver:

Hej piger

Står og skal lave samværsaftale med min ex, det går rimeligt - men, hvordan deler i jul/nytår, vil det være helt fjollet at dele sådan her: det ene år 23-28 kl 13 og det næste år 28-2 kl 13? 

Min nevø er delebarn.
Sidste år holdt han jul den 23 hos sin far og 24 hos sin mor. Og så skifter de med nytårsaften.
Fødselsdag.. hvis i ikke kan være i samme rum, holder man vel to. Her bliver der holdt fødselsdag på dagen, så det kommer om han er hos mor eller får

Anmeld

28. januar 2013

PernilleogLouis

DKA skriver:

Hej piger

Her skiftes vi til at ha ham på hans fødselsdag.

Juleaften skiftes han også men kun dagen og ikke dagene omkring der er han hvor han skal være efter normalt samvær - samme med nytår

Anmeld

28. januar 2013

kesuh

Mor har ham første jul, far første nytår

far har ham næste jul og mor får næste nytår

sådan har vi valgt at gøre hos os og der bliver kun afholdt en juleaften da alt andet vil virke for overvældende for knægten ifølge vores mening.

Fødselsdage skiftes vi til

Anmeld

28. januar 2013

wamse

Ved mine drenge gjorde vi det sådan at vi skiftedes til at have dem jul og nytår. Havde jeg dem juleaften, så havde han dem til nytår, og omvendt næste år.

Fødselsdag har de holdt, hvor de var, uanset hvem de var hos året før.   Så har de holdt fødselsdag ved den anden forældre, når de kom der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.