Nogen der har jyskebank.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

debbie19

jeg søger nogen som er kunde der som kan fortælle mig lidt omkring banken da jeg overvejer at skifte dertil. som mange andre fra danskebank overvejer vi også og smutte i en anden bank. de er simpelhen for trælse efter hånden. og har læst på jyskebank og synes den lyder okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

AnthonsMor

debbie19 skriver:

jeg søger nogen som er kunde der som kan fortælle mig lidt omkring banken da jeg overvejer at skifte dertil. som mange andre fra danskebank overvejer vi også og smutte i en anden bank. de er simpelhen for trælse efter hånden. og har læst på jyskebank og synes den lyder okay

Jeg prøvede at skifte til Jyske, men det ville de ikke, selvom jeg nærmest ingen gæld har og faktisk har ret godt styr på min økonomi.. Jeg ville skifte fordi jeg har haft aaaaalt for mange uoverensstemmelser med min bankdame, hun er bare snot dum

Så jeg kom i Nordea i stedet for, og det var bare at knipse med fingrene, så var det i orden nærmest..

Og har så hørt fra andre senere hen efter jeg havde haft samtalen i Jyske og fået afslag, at det kunne de sagtens have fortalt mig, at de ikke ville tage mig ind.. Nå ja okay så, tænkte jeg bare..

Anmeld

28. januar 2013

Stumpen

Jeg har ikke jyske bank, men mener at have læst at de vil indføre det samme som danske bank med at man skal betale for sine konti... Men måske er det bare er et spørgsmål om tid inden alle banker indfører det..

Anmeld

28. januar 2013

Nemesis

Jyske bank vil jo indføre de samme gebyrer som danske Bank.

http://politiken.dk/tjek/penge/dinepenge/ECE187576 3/danske-bank-er-ikke-alene-jyske-bank-vil-ogsaa-t age-gebyr-fra-nye-smaakunder/

Men derudover havde jeg som barn..men de fik rodet flere konti sammen og det var noget bøvl så har aldrig siden overvejet at skifte til dem.

Anmeld

28. januar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Stumpen skriver:

Jeg har ikke jyske bank, men mener at have læst at de vil indføre det samme som danske bank med at man skal betale for sine konti... Men måske er det bare er et spørgsmål om tid inden alle banker indfører det..

Ja Jyske Bank får det også indført, har jeg også hørt..

Og ja, bare et spørgsmål om tid, før alle banker har det indført!

Anmeld

28. januar 2013

Wimmie

debbie19 skriver:

Jeg har jyske bank og kan under ingen omstændigheder anbefale dem 

Vi har fået dårlig og forkert rådgivning og banken fralægger sig alt ansvar selvom de har indrømmet at de dummede sig.

Derudover har de skyhøje renter 

Anmeld

28. januar 2013

Mum33

Vi er godt tilfredse med JB. Men de er vel ikke så meget anderledes end andre banker. Gode kunder er kunder med god økonomi, og de er værdsat. "Dårlige" kunder løber de ikke langt efter og kan ikke tilbyde så meget.

Anmeld

28. januar 2013

cmap

Jeg har jyske bank og er super glad for dem. Har en fantastisk rådgiver og synes alt fungerer som det skal. Og så går jeg også meget op i at være loyal overfor min bank.

Jeg er så også af den holdning at jeg er med på at betale et gebyr for at få service. Alle banker har det jo enten i form af kortgebyr eller i form af lavere renter. De skal jo dække deres omkostninger. Jeg betaler i hver fald gerne lidt for at have en stærk og solid bank.

Anmeld

28. januar 2013

Bertris

debbie19 skriver:

Jeg skiftede til JB februar sidste år, fra en Sparekassen Faaborg, da min forlovede og jeg valgte at få fælles økonomi, og synes de er super søde og hjælpsomme

- vil dog understrege at hvis de begynder at tage penge for at have en konto er vi smuttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.