Hej alle.
Jeg står i en rigtig dum situation, hvor jeg ikke aner hvad jeg skal gøre. Sagen er den at jeg den 03.07.12 fødte min lille pige, og jeg startede på noget fjernundervisning d. 13.08.12, men jeg faldt fra igen, da jeg ikke kunne overskue både skole og barn, så jeg blev meldt ud af skolen og startede på kontanthjælp... De sagde på jobcenteret at jeg kun havde ret til 5 måneders barsel fordi atjeg havde været i været i uddannelse, og at min barsel ville starte her fra d. 1 januar.. Men nu her i lørdags fik jeg et brev hvor er stod: Din barsel er nu slut, og du indkaldes til jobsamtale d. 30.01.13.. Jeg får så ringet derind da jeg troed det var en fejl, men næ nej. De fortalte at jeg alligevel kun havde ret til en måneds barsel og at jegulle finde en dagplejeplads til min datter med det samme .. Fordi at jeg skal i aktivering med det samme!l øh? Jeg er rigtig ked af det, og anede ikke at det overhovedet var muligt, kun at have ret til en måned! Er der nogen der har prøvet noget lignende? Og hvad havde i gjort ?
Anmeld