Ændret smag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Papillon

Har I oplevet at smags- og evt. lugtesansen ændrede sig under graviditet? Hvor langt henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Nemesis

hahaha ja!

Køleskabet begyndte at lugte virkelig grumt..også selvom det lige var vasket ned!

Ting jeg før kunne lide, begyndte at smage grimt..og visse ting har holdt ved selv efter fødslen.

Det med lugtesansen begyndte meget tidligt.

:-) Sisse

Anmeld

28. januar 2013

Papillon

Nemesis skriver:

hahaha ja!

Køleskabet begyndte at lugte virkelig grumt..også selvom det lige var vasket ned!

Ting jeg før kunne lide, begyndte at smage grimt..og visse ting har holdt ved selv efter fødslen.

Tak for svar

Anmeld

28. januar 2013

-Sigrid-

Nemesis skriver:

hahaha ja!

Jeg ville have skrevet præcis det samme, med den tilføjelse at jeg ikke kunne være ude i vores køkken (etværelses, hvor køkkenet var i entreen), så min mand hentede alt hvad jeg ville have ^^ - og lavede maden!

Anmeld

28. januar 2013

M (:

Kitkat92 skriver:

Har I oplevet at smags- og evt. lugtesansen ændrede sig under graviditet? Hvor langt henne?

Jeg kunne de første par måneder ikke døje lugten af tyggegummi - uanset smagen.. 

Anmeld

28. januar 2013

Frk.S

Ja, jeg kunne heller ikke klare lugten fra vores køleskab. Jeg synes virkelig det STANK  (selvom der ikke var noget derinde der kunne stinke)

Jeg kunne pludselig ikke lide cola, kaffe og hakket kød.

Det med lugtesansen startede i hvert fald ret tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.