udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg synes jeg har øget udflåd, klisteret og guligt ..
lidt smeter i underlivet, men går ikke mere på wc end normalt..

kan kigge dernede, når jeg så spreder 'læberne', så ved klitten er der hvid klat .. (kan i følge mig)

har haft ubeskyttet sex..
hva kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

B&J

jamen nogle gange når man har haft sex ja så er der ekstra udflåd og sæd rester et par dage efter.... det er meget alm....

Anmeld

28. januar 2013

Smilehul

Jeg vil sige: dårlig hygiejne  man skal vaske sig jævnligt dernede for at holde sig ren. 

Anmeld

28. januar 2013

B&J

Smilehul skriver:

Jeg vil sige: dårlig hygiejne  man skal vaske sig jævnligt dernede for at holde sig ren. 

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Er i bad næsten hver dag og vasker den med vand

Anmeld

28. januar 2013

Lady Marion <3

Smilehul skriver:

Ha ha det kan man sgu da ikke bare svare  du aner da intet om anonyms hygiejne ??

Trådstarter , tror du ikke det er svamp ?

Anmeld

28. januar 2013

Smilehul

Nej, men hvis der ligger hvide klatter mellem læberne, så er det for mig noget om hygiejnen - men det synes du jo er fint? 

TS: Du kan evt. købe noget intimsæbe og vaske jævnligt? Jeg har hørt, at man ikke må vaske sig for ofte da pH-værdien kan ødelægges, men intimsæber er uden parfume osv., så vidt som jeg ved.  man kan også få noget på apoteket, altså vaginal, som skulle hjælpe. 

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha det kan man sgu da ikke bare svare  du aner da intet om anonyms hygiejne ??

Trådstarter , tror du ikke det er svamp ?

Det har godt nok kløt af og til - men ikk voldsom som nogen siger det skal

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Nej, men hvis der ligger hvide klatter mellem læberne, så er det for mig noget om hygiejnen - men det synes du jo er fint? 

TS: Du kan evt. købe noget intimsæbe og vaske jævnligt? Jeg har hørt, at man ikke må vaske sig for ofte da pH-værdien kan ødelægges, men intimsæber er uden parfume osv., så vidt som jeg ved.  man kan også få noget på apoteket, altså vaginal, som skulle hjælpe. 

Okey mange tak for det

Anmeld

28. januar 2013

Smilehul

Så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.