Gravid og Djurs Sommerland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.349 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Pige2009

Jeg står og skal i Djurs Sommerland med familien på lørdag og er meget i tvivl om, hvilke forlystelser jeg kan prøve. På lørdag er jeg 25 uger henne og i kan se på billedet som er taget igår, hvor stor maven er. Jeg har ind til videre ingen gener ved min graviditet såsom bækkenløsning, plukveer osv. selvom jeg ind til for 2 uger siden har spillet både håndbold og fodbold.

Selvfølgelig er jeg udemærket klar over, at jeg ikke kan prøve de helt vilde ting, men ville I f.eks. prøve træstammerne?
http://djurssommerland.dk/forlystelser/sommerland.html

Håber I kan give jeres besyv med...

Knus Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

4kløver

Hej.. Jeg har hørt/læst at man ikke må prøve noget og at mange steder vil der også stå at gravide må ikke prøve.. Men tror at det kun er de vilde ting

Anmeld

17. juni 2009

Bondepigen

Man må ikke engang hoppe på trampolin, så jeg ville ikke prøve træstammerne... Men jeg er jo ikke dig, så... Men jeg ville ikke gøre det.

Anmeld

17. juni 2009

Betina88

Det er en fin mave du har dér . Men jeg ville ikk' prøve vilde ting ..

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

Jeg har heller ikke tænkt mig at prøve de vilde ting, men bare der er lidt man kan prøve... Ellers er der jo altid toget hele vejen rundt og minigolf

Anmeld

17. juni 2009

sarahb

jeg var gravid og var i vandland men min mand og hans venner prøvede alt og jeg så på eller var i bassinnerne.. for jeg ville ikk risikere noget.. der var en rutche bane der ikk var alt for vild og den hoppede jeg op i... men det var også det...

Jeg ville ikk risikere noget, så ville jeg hellere lade vær hvis jeg var dig..
Men ha da en dejlig tur uanset hvad

Anmeld

17. juni 2009

Valle81

Hejsa

Der står ved forlystelserne, om de fraråder gravide at benytte den forlystelse:0)

Anmeld

17. juni 2009

Balderson

Jeg var sidste år lidt længere henne end dig og var en tur i Fårup sommerland.. Og der måtte jeg faktisk talt ikke prøve noget...

Hvis det ikke stod på skiltene, at gravide ikke måtte prøve, så fik jeg det af vide af dem som står ved forlystelserne...

Jeg fik en tur på hestene, og så ellers en karuseltur med niecen... toget rundt og måtte så også godt soppe i bassinet i deres vandland...

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

Balderson skriver:

Jeg var sidste år lidt længere henne end dig og var en tur i Fårup sommerland.. Og der måtte jeg faktisk talt ikke prøve noget...

Hvis det ikke stod på skiltene, at gravide ikke måtte prøve, så fik jeg det af vide af dem som står ved forlystelserne...

Jeg fik en tur på hestene, og så ellers en karuseltur med niecen... toget rundt og måtte så også godt soppe i bassinet i deres vandland...

Ja, det er da bedre end ingenting Jeg må gå lidt med rundt og nyde ungerne.

Anmeld

17. juni 2009

Jannie Thorup

Jeg var i Djurs Sommerland for en måneds tid siden og der var det eneste jeg prøvede minigolf og vandland. Jeg forsøgte ikke at prøve andet, men jeg tror der er risiko ved det hele. Og som bondepigen skriver må man ikke hoppe på trampolin. Så jeg ville også nøjes med de rolige ting hvis jeg var dig.
Jannie 28+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.