Har du en ICE (in case off emergency) funktion i din fon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Zafir

Jeg er på det seneste blevet opmærksom på de her ICE funktioner. Fordi jeg snakkede med en veninde om, at man jo ikke umiddelbart kan låse en telefon op, når der er tastelås osv. Så HVIS man var faldet om et sted, så ville det være svært at finde ud af hvem man er og hvem der skal kontaktes osv...

Så igår sad jeg og satte min gamle farmors nye doro mobil op og der var en ICE funktion, som jeg udfyldte og var godt tilfreds med, at der er den sikkerhed, når nu hun også er gammel.

Så tænkte jeg, at jeg da var dum, hvis jeg ikke kiggede om der var en APP til formålet. - Og det var der naturligvis.

Denneher app jeg har fundet, overruler skærm låsen og man kan tilgå den inden at komme ind i telefonen.
Der man sættes ind til folk der skal kontaktes, folk der kan komme igennem når telefonen er på lydløs (ikke vibration), læge, sundhedstilstand osv...

Jeg syntes det er rigtig smart og jeg er glad for at jeg har fået mig en

Har du en? Kender du til ICE funktioner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

mth1987

Zafir skriver:

Jeg er på det seneste blevet opmærksom på de her ICE funktioner. Fordi jeg snakkede med en veninde om, at man jo ikke umiddelbart kan låse en telefon op, når der er tastelås osv. Så HVIS man var faldet om et sted, så ville det være svært at finde ud af hvem man er og hvem der skal kontaktes osv...

Så igår sad jeg og satte min gamle farmors nye doro mobil op og der var en ICE funktion, som jeg udfyldte og var godt tilfreds med, at der er den sikkerhed, når nu hun også er gammel.

Så tænkte jeg, at jeg da var dum, hvis jeg ikke kiggede om der var en APP til formålet. - Og det var der naturligvis.

Denneher app jeg har fundet, overruler skærm låsen og man kan tilgå den inden at komme ind i telefonen.
Der man sættes ind til folk der skal kontaktes, folk der kan komme igennem når telefonen er på lydløs (ikke vibration), læge, sundhedstilstand osv...

Men så kan alle vel komme ind i din mobil? 

Jeg har kode på min skærm så det kun er mig der kan bruge den hvis den bliver stjålet osv. Hvis jeg har app'en ville alle så ikk ku låse min mobil op? Så er der jo ikk nogen grund til at ha en kode tænker jeg? 

Anmeld

28. januar 2013

Zafir

mth1987 skriver:

Men så kan alle vel komme ind i din mobil? 

Jeg har kode på min skærm så det kun er mig der kan bruge den hvis den bliver stjålet osv. Hvis jeg har app'en ville alle så ikk ku låse min mobil op? Så er der jo ikk nogen grund til at ha en kode tænker jeg? 

Man kan ikke komme ind i resten af telefonen.
KUN denneher ICE app

Anmeld

28. januar 2013

>>Carina<<

Zafir skriver:

Vil du dele app'ens navn? :-) finder nemlig intet ved at søge ICE. 

Har ik selv nogen men syns da egentlig det ku være smart hvis alle havde det. Er selv kørt galt en gang alene. Var heldigvis ved bevidsthed men tænk hvis jeg ik var.

Tænker da især over det nu jeg har børn.

Anmeld

28. januar 2013

mth1987

Zafir skriver:

KUN denneher ICE app

Nå okay, for så syntes jeg da ikk den var så smart

Anmeld

28. januar 2013

Zafir

>>Carina<< skriver:

Vil du dele app'ens navn? :-) finder nemlig intet ved at søge ICE. 

Har ik selv nogen men syns da egentlig det ku være smart hvis alle havde det. Er selv kørt galt en gang alene. Var heldigvis ved bevidsthed men tænk hvis jeg ik var.

Tænker da især over det nu jeg har børn.

Jeg søgte på In case of emergency Så var der en del forskellige. Den jeg købte kostede 6 kr - det syntes jeg ogdt jeg kunne give.

Den hedder vidst bare nødsituations app.

Jeg har android.

Anmeld

28. januar 2013

Zafir

Zafir skriver:

KUN denneher ICE app

Ai - naturligvis. Så skulle man jo slet ikke have tastaturlås på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.