Nogen der kender...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Louise mortil4

Scandia barnevognen?? Jeg vil rigtig gerne ha en ny barnevogn til Nanna og nu har vi endelig råd, men den må helst ikke koste alt for meget da der jo også skal madresser og andre små ting til.

Hvis i har erfaringer med en god men billig vogn, så hører jeg rigtig gerne jeres meninger/ erfaringer.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Findusinde

Har selv bestilt en Scandia vogn, så lytter lige med her.. D:

Anmeld

17. juni 2009

ChatH

Har ikke selv haft en, men har kun hørt godt om den

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Der var engang det var en dansk barnevogn som af kvalitet var som Odders, men det er de ikke mere. Nu laves de vidst i Polen og dem jeghar set, de er hurtigt blevet slaskede og kedelige at se på.
Jeg ville ikke vælge den, men det er jo svært at råde om...jeg er personligt til Odder eller Emmaljunga, men de er jo lidt dyre.
Ellers er Simo en god vogn og ikke så dyr.
Knus Eva..

Anmeld

17. juni 2009

Harfeletten

Jeg har en Trille Fix, og den er jeg super glad for, og den fejler intet.
Den er også billig

Anmeld

17. juni 2009

Louise mortil4

tak for jeres erfaringer, jeg tror det ender med en Scandia vogn. Men rigtig mange tak for jeres input.

Anmeld

17. juni 2009

Tina2

Jeg ville helt klart vælge en kvalitetsvogn... Har flere veninder der fik billige barnevogne første gang (altså nye, men billige) og de var mildest talt ikke særlig pæne da de fik 2. barn og flere måtte købe ny....

Jeg har min Odder som jeg fik i 2004 til vores datter og nu bruger vores søn den. Flere spurgte om vi havde fået ny barnevogn da han var født.... De holder virkelig bedre og personligt synes jeg den har været alle pengene værd.... Barnevogn var så også et af de steder vi ikke ville spare...

Anmeld

18. juni 2009

Louise mortil4

Tina2 skriver:

Jeg ville helt klart vælge en kvalitetsvogn... Har flere veninder der fik billige barnevogne første gang (altså nye, men billige) og de var mildest talt ikke særlig pæne da de fik 2. barn og flere måtte købe ny....

Jeg har min Odder som jeg fik i 2004 til vores datter og nu bruger vores søn den. Flere spurgte om vi havde fået ny barnevogn da han var født.... De holder virkelig bedre og personligt synes jeg den har været alle pengene værd.... Barnevogn var så også et af de steder vi ikke ville spare...

Det er en flot vogn ja, men Nanna er vores sidste barn så vi har ikke behov for at den skal holde til flere end hende.

udover at vi ikke har penge til lige nu at gi 6000- 10000 kr for en ny barnevogn, så sys jeg det er vildt at en barnevogn skal være så dyr bare fordi der står Odder på den.

men rigtig mange tak for din respons

Anmeld

18. juni 2009

Mca<3

Eva skriver:

Der var engang det var en dansk barnevogn som af kvalitet var som Odders, men det er de ikke mere. Nu laves de vidst i Polen og dem jeghar set, de er hurtigt blevet slaskede og kedelige at se på.
Jeg ville ikke vælge den, men det er jo svært at råde om...jeg er personligt til Odder eller Emmaljunga, men de er jo lidt dyre.
Ellers er Simo en god vogn og ikke så dyr.
Knus Eva..

Simo er nemlig rigtig god og pæn .. Sådan en havde jeg til nr 2 og har en igen ,,  Dem fra min mødre gruppe har odder og deres er allerede rustne i hjulene , det bliver min ikke da den ikke er cromfarvet men grå ,,   For simo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.