Bliver simpelthen nødt til lige at dele dette med jer.
Min datter på 2 år og 9 måneder smed selv sine 2 sidste sutte ud i morges, fordi hun havde bidt hul i dem og som hun selv sagde var blevet dårlige.
Vi sagde til hende, at hvis hun smed dem ud havde hun ingen sut når hun skulle sove. Det var fint med hende. Vi har begge gået hele dagen og været nervøs for hvordan det ville gå når hun skulle i seng. Men hun lagde sig bare til at sove. Hun spurgte slet ikke efter sutten eller noget. Er bare så stolt af hende.
Efter hun blev storesøster i september begyndte hun at bruge sutten meget igen. Det havde ellers været en vane i rigtig lang tid, at sutten boede i sengen og var kun til når hun sov. Men det blev lidt ødelagt da lillebror kom, så tænkte at hun aldrig ville komme af med sutten.
I december smed hun bleen, så hun er bare en stor pige nu. Nu er alt babyet bare væk. Er så stolt med på en eller anden måde er det også lidt vemodigt at tiden går så stærkt og hun er blevet så stor

I dag da lillebror grad sagde hun "vent lige lidt .... Så kommer jeg med din sut

Ville bare lige dele min stolthed
Anmeld