Mega smerter i maven??..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg har mega smerter i maven her til aften. Kan ikke bevæge mig uden at det gør ondt i underlivet

Jeg har regnet mig frem til at jeg skulle have ægløsning fra i dag af men er på p-piller. Kæresten og jeg har så hygget os tre gange i dag hvor han er kommet op hver gang og når jeg så er på p-piller så skulle det jo ikke gøre noget.
Men vi gjorde det første gang midt i natten til i dag, hvor jeg så fik sådan nogle stik og jag i venstre side af maven til morgen. Det føltes ligesom dengang hvor ægget satte sig fast ved mit andet barn... Kan der være en jordisk chance for at det er sket igen? Vi ønsker ikke en graviditet nu da vi ikke har været sammen så længe.

Håber på nogle svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Anonym trådstarter

27 visninger og ingen svar??.. Skal man være kendt herinde for at få svar?

Anmeld

28. januar 2013

cmap

Anonym skriver:

JeJa jeg har mega smerter i maven her til aften. Kan ikke bevæge mig uden at det gør ondt i underlivet

Jeg har regnet mig frem til at jeg skulle have ægløsning fra i dag af men er på p-piller. Kæresten og jeg har så hygget os tre gange i dag hvor han er kommet op hver gang og når jeg så er på p-piller så skulle det jo ikke gøre noget.
Men vi gjorde det første gang midt i natten til i dag, hvor jeg så fik sådan nogle stik og jag i venstre side af maven til morgen. Det føltes ligesom dengang hvor ægget satte sig fast ved mit andet barn... Kan der være en jordisk chance for at det er sket igen? Vi ønsker ikke en graviditet nu da vi ikke har været sammen så længe.

Håber på nogle svar.

Jeg tror ikke smerterne har noget at gøre med graviditet, det er i hver fald meget tidligt hvis det er.

Men jo, der kan være en jordisk chance for at være gravid.

Hvis det er uønsket ville jeg tage en fortrydelsespille.

Anmeld

28. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener altså ik at du har ik når du er på p-piller. Eller jo det har du jo, men det er først i din mdr pille pause du har æl, så nej tror ik du er blevet gravid. Men måske har du fået blærebetændelse! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.