Skal have hjælp efter 1,5 år på egen hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Inge Møller Jensen

Efter 1,5 år uden held er vi nu gået til lægen. Skal have taget den sidste blodprøve på onsdag og en gynækologisk undersøgelse.

Jeg er lidt nervøs over hvad vi finder ud af når vi bliver undersøgt.

Er der nogen som kan fortælle om processen og hvad man skal være opmærksom på og gode tips?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Anitta-sofie

Hej det afhænger jo meget af hvilken behanling de vil give jer, Jeg kender kun til ICSI forløbet. et er lidt langt, Men er et den de mener i skal ha. Så skal du kontakte dem på første mens dag. og på 21 Cyklusdag skal u starte på næsespray 3 gange dagligt. mens u bruger næsespray vil u få mens. ca en uge efter endt mens kommer du til scanning og får der dato for opstart på hormonsprøjte. den skal du så tage i 10 12 dage ca det er indiviuelt jeg tog den i 9 dage samtidig skal du ha næsespray 2 fange dagligt. erefter skal du have ægløsningssprøjte, den skal tages 36 timer før ægudtagning. når æggene er taget ud skal de befrugtes, 2 dage senere sætter de så æg op, og kommer e resterene på frys, hvis de er egnede til frys. derefter er det 14 dage med Crinone og derefter forhåbentlig en positiv graviditetstest

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.