Ej I bliver altså nødt til at se.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
12 svar
1 synes godt om
27. januar 2013

Isabella_mor

jeg var så heldig at få lov til at sove længe i morges... (det får jeg heldigvis lov til ret tit tak for det dejlige kæreste )

men i dag mens jeg sov, så havde Manden åbentbart hevet kameraet frem og knipset lidt af vildbassen...

og så opdagede jeg så dette billede.. FRA I DAG. og mit hjerte smeltede simpelthen... 

så ville jeg jo lige dele... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Mother-love

Det er da virkelig også bare et super godt billede. Han er så kær

Anmeld

27. januar 2013

Muffin_girl

Isabella_mor skriver:

jeg var så heldig at få lov til at sove længe i morges... (det får jeg heldigvis lov til ret tit tak for det dejlige kæreste )

men i dag mens jeg sov, så havde Manden åbentbart hevet kameraet frem og knipset lidt af vildbassen...

og så opdagede jeg så dette billede.. FRA I DAG. og mit hjerte smeltede simpelthen... 

Nej hvor er det bare for sødt  

Anmeld

27. januar 2013

VIPpigen

Isabella_mor skriver:

Hold op et fantastisk billed... og dreng 

Åhh, sådan mænd er gode. Her står den ene op lørdag,og den anden søndag sammen med banditten, så den anden part også får sovet længe

Anmeld

27. januar 2013

Isabella_mor

michelledam skriver:

Det er da virkelig også bare et super godt billede. Han er så kær

^_^ ja han er fanme.. 

Anmeld

27. januar 2013

Isabella_mor

VIPpigen skriver:

Hold op et fantastisk billed... og dreng 

Åhh, sådan mænd er gode. Her står den ene op lørdag,og den anden søndag sammen med banditten, så den anden part også får sovet længe

der er jeg nok bare en super ego bitch. jeg plejer at få lov hver weekend stort set.... MEN jeg har også en mand der er vant til at stå op kl 4:30 hver dag. så at vågne kl 7 er for ham lige som det er for mig at vågne kl 10.

Anmeld

27. januar 2013

Isabella_mor

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er det bare for sødt  

JA Ikk...  Åhh... og nu ligger han og sover og jeg har bare lyst til at gå ind og kysse og kramme ham.. det må vente til i morgen tidlig.

Anmeld

27. januar 2013

Muffin_girl

Isabella_mor skriver:

JA Ikk...  Åhh... og nu ligger han og sover og jeg har bare lyst til at gå ind og kysse og kramme ham.. det må vente til i morgen tidlig.

Jaaa du må nok hellere vente til imorgen ..  

Anmeld

27. januar 2013

VIPpigen

Isabella_mor skriver:

der er jeg nok bare en super ego bitch. jeg plejer at få lov hver weekend stort set.... MEN jeg har også en mand der er vant til at stå op kl 4:30 hver dag. så at vågne kl 7 er for ham lige som det er for mig at vågne kl 10.

Haha... Og jeg har ondt af min fordi han står op kl 5 Hver morgen...

Men kl 7 er altså også tidligt herhjemme.  Vi har så en banditt som gerne sover til mellem 8 og 9....

Anmeld

27. januar 2013

BellaT

Kommende hjerteknuser.. Rigtig rigtig køn dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.