Sensitive børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hej..

Jeg har to stks meget sensitive drenge grundet tidlig fødsel..

Er der andre som oplever, at hvis man får kørt dem for hårdt, at de bliver syge?

Grunden til jeg spørger, er at jeg har oplevet flere gange gennem det sidste par år med den store på snart 8, at hvis han bliver kørt for hårdt.. Altså en lang skole uge, samt aktivitet weekend, så kan han vågne op en nat og være dårlig og kaster op... Og så ved jeg, at han skal slappe af..

mvh en bekymret mutti...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Slet ingen med sensitive børn??

Anmeld

27. januar 2013

Muffin_girl

Mathias Villads skriver:

Hej..

Jeg har to stks meget sensitive drenge grundet tidlig fødsel..

Er der andre som oplever, at hvis man får kørt dem for hårdt, at de bliver syge?

Grunden til jeg spørger, er at jeg har oplevet flere gange gennem det sidste par år med den store på snart 8, at hvis han bliver kørt for hårdt.. Altså en lang skole uge, samt aktivitet weekend, så kan han vågne op en nat og være dårlig og kaster op... Og så ved jeg, at han skal slappe af..

mvh en bekymret mutti...

Der er 2 grupper på facebook for, for tidligt fødte børn .. Der burde du næsten være medlem. Det er jeg Er nemlig født for tidligt.. 

Nu er jeg jo ikke et barn længere.. Men med det samme jeg kører for hårdt, ja så bliver jeg med garanti syg.. 

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Mathias Villads skriver:

Slet ingen med sensitive børn??

Nej, men jeg kan da som lærerstuderende se endnu en dårlig ting ved heldagsskolen 

Stakkels dine sønner, det må bare være hårdt for dem og ikke mindst for dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.