Ville i finde på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

MyLove E

Zette skriver:

Jeg ville gerne købe en suttesnor med glimmer 

Jeg har både guld og sølv. Bruger du mam sut..
Men i skal jo huske at den er hjemme lavet og der med ikke sikkerheds godkendt. Selvfølgelig er de en længde så der ikke kan ske noget:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

MyLove E

Tullepoder skriver:

Ja, det ville jeg her hjemme bruger vi bare mam sutter, og der er det en gummiring der skal sidde om sutten

Jeg kan godt lave dem så de bare kan sidde fast i knaphullet

Anmeld

27. januar 2013

Dot D

Tauf skriver:

Tak. Hvad skal længden være??

Kan ikke huske den rette længde, for længe siden vi havde små børn Du kan liste et målebånd i lommen og måle dem i butikkerne, de burde være lovlige

Jeg har set, at man kan købe de dér gummiringe til MAM sutterne, så kan du også lave til dem

Anmeld

27. januar 2013

Janni.

De er rigtig søde, hvis vi brugte suttekæder herhjemme så kunne jeg godt finde på at købe af dig.. 

Ang. længden på suttesnor er det max 22 cm..

Fandt en side, citerer lige fra den:

- Det mest almindelige problem er, at kæden til sutten er for lang. Det betyder, at den kan vikle sig rundt om barnets hals, og i værste fald risikerer barnet at blive kvalt, fortæller Dorthe G. Rasmussen, som er pressechef i Sikkerhedsstyrelsen. Den korrekte længde i henhold til standarden er max 22 cm.

Det er fra denne side:

Sikkerhedsstyrrelsen

Anmeld

27. januar 2013

MyLove E

Janni. skriver:

TåDe er rigtig søde, hvis vi brugte suttekæder herhjemme så kunne jeg godt finde på at købe af dig.. 

Ang. længden på suttesnor er det max 22 cm..

Fandt en side, citerer lige fra den:

Det er fra denne side:

Sikkerhedsstyrrelsen

Tak :-)

Anmeld

27. januar 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Kan ikke huske den rette længde, for længe siden vi havde små børn Du kan liste et målebånd i lommen og måle dem i butikkerne, de burde være lovlige

Jeg har set, at man kan købe de dér gummiringe til MAM sutterne, så kan du også lave til dem

Super..

Anmeld

27. januar 2013

Sillemoar

Den er da super fin

Kunne godt finde på at købe en som barselsgave, når min veninde når længere hen i sin graviditet

Har selv 2 unger, og skal IKKE have flere

Anmeld

27. januar 2013

Kongmulle

Tauf skriver:

At købe nogen af mine armbånd eller Suttekæder.. Jeg er også i gang med keyhanger.

Det er okay hvis ingen vil, ville bare høre. De skal ikke rigtig koste noget. Måske knapper eller reste garn:-)

Jeg ville i hvertfald gerne hvis prisen er god

venter en dreng

Anmeld

27. januar 2013

Tullepoder

Tauf skriver:

Jeg kan godt lave dem så de bare kan sidde fast i knaphullet

Hvad tænker du at prisen er, inkl fragt

Anmeld

27. januar 2013

quindelist

Tauf skriver:

At købe nogen af mine armbånd eller Suttekæder.. Jeg er også i gang med keyhanger.

Det er okay hvis ingen vil, ville bare høre. De skal ikke rigtig koste noget. Måske knapper eller reste garn:-)

Hvis prisen er god ville jeg være meget interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.