Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: Jeg ville gerne købe en suttesnor med glimmer
Jeg ville gerne købe en suttesnor med glimmer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullepoder skriver: Ja, det ville jeg her hjemme bruger vi bare mam sutter, og der er det en gummiring der skal sidde om sutten
Ja, det ville jeg her hjemme bruger vi bare mam sutter, og der er det en gummiring der skal sidde om sutten
Tauf skriver: Tak. Hvad skal længden være??
Tak. Hvad skal længden være??
Kan ikke huske den rette længde, for længe siden vi havde små børn Du kan liste et målebånd i lommen og måle dem i butikkerne, de burde være lovlige
Jeg har set, at man kan købe de dér gummiringe til MAM sutterne, så kan du også lave til dem
De er rigtig søde, hvis vi brugte suttekæder herhjemme så kunne jeg godt finde på at købe af dig..
Ang. længden på suttesnor er det max 22 cm..
Fandt en side, citerer lige fra den:
- Det mest almindelige problem er, at kæden til sutten er for lang. Det betyder, at den kan vikle sig rundt om barnets hals, og i værste fald risikerer barnet at blive kvalt, fortæller Dorthe G. Rasmussen, som er pressechef i Sikkerhedsstyrelsen. Den korrekte længde i henhold til standarden er max 22 cm.
Det er fra denne side:
Sikkerhedsstyrrelsen
Janni. skriver: TåDe er rigtig søde, hvis vi brugte suttekæder herhjemme så kunne jeg godt finde på at købe af dig.. Ang. længden på suttesnor er det max 22 cm.. Fandt en side, citerer lige fra den: Det er fra denne side: Sikkerhedsstyrrelsen
TåDe er rigtig søde, hvis vi brugte suttekæder herhjemme så kunne jeg godt finde på at købe af dig..
Dot D skriver: Kan ikke huske den rette længde, for længe siden vi havde små børn Du kan liste et målebånd i lommen og måle dem i butikkerne, de burde være lovlige Jeg har set, at man kan købe de dér gummiringe til MAM sutterne, så kan du også lave til dem
Den er da super fin
Kunne godt finde på at købe en som barselsgave, når min veninde når længere hen i sin graviditet
Har selv 2 unger, og skal IKKE have flere
Tauf skriver: At købe nogen af mine armbånd eller Suttekæder.. Jeg er også i gang med keyhanger. Det er okay hvis ingen vil, ville bare høre. De skal ikke rigtig koste noget. Måske knapper eller reste garn:-)
At købe nogen af mine armbånd eller Suttekæder.. Jeg er også i gang med keyhanger. Det er okay hvis ingen vil, ville bare høre. De skal ikke rigtig koste noget. Måske knapper eller reste garn:-)
Jeg ville i hvertfald gerne hvis prisen er god
venter en dreng
Tauf skriver: Jeg kan godt lave dem så de bare kan sidde fast i knaphullet
Jeg kan godt lave dem så de bare kan sidde fast i knaphullet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128