Hvornår skal jeg regne mens første dag fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Håber I lige kan hjælpe

Jeg forventede mens igår på cyklusdag 28.
Tirsdag på cyklusdag 25 fik jeg en pletblødning, og havde så efterfølgende brunt udflåd. Igår troede jeg min mens kom om morgenen, da det kom en smule rødt blod. Der kom dog ikke mere i løbet af dagen. I dag har der været en lille smule blod, men slet ikke i samme omfang som ved normal mens. Skal jeg regne første mens dag fra i går, eller skal jeg vente til jeg begynder at bløde rigtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger

Håber I lige kan hjælpe

Tirsdag på cyklusdag 25 fik jeg en pletblødning, og havde så efterfølgende brunt udflåd. Igår troede jeg min mens kom om morgenen, da det kom en smule rødt blod. Der kom dog ikke mere i løbet af dagen. I dag har der været en lille smule blod, men slet ikke i samme omfang som ved normal mens. Skal jeg regne første mens dag fra i går, eller skal jeg vente til jeg begynder at bløde rigtigt?

Opper lige

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe?? :/

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Anonym skriver:

Hej piger

Håber I lige kan hjælpe

Det er jo lidt svært at svare på, en menstruation kan jo godt være uregelmæssig? Man kan ikke altid regne med 28 dage sådan præcist. 

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Amanda Stage skriver:

Det er jo lidt svært at svare på, en menstruation kan jo godt være uregelmæssig? Man kan ikke altid regne med 28 dage sådan præcist. 

Nej ved godt at den kan svinge en smule
Jeg undrer mig bare over, at jeg begyndte at bløde en smule, men ikke som ved mens. Og så ved jeg ikke om jeg skal sætte mens første dag som den dag hvor pletblødningen var, eller den dag hvor det brunligt udflåd startede, eller den dag hvor jeg begyndte at bløde lidt. Eller om jeg slet ikke skal tælle den endnu, og vente indtil det bliver kraftigere, som det normalt er ved mens

Anmeld

28. januar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Hej piger

Håber I lige kan hjælpe

Hmm ja, det er ikke så nemt, når de ikke opfører sig efter bogen
Jeg ville nok vente et par dage og se om den kom rigtigt i gang. Hvis den gør, så tæl fra den dag, hvor den ligner en normal mens-svært for dig. Hvis den bliver ved med at være en atypisk mens, ville jeg tælle fra i forgårs hvor første "regelmæssige" blødning var.
Giver det mening?

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hmm ja, det er ikke så nemt, når de ikke opfører sig efter bogen
Jeg ville nok vente et par dage og se om den kom rigtigt i gang. Hvis den gør, så tæl fra den dag, hvor den ligner en normal mens-svært for dig. Hvis den bliver ved med at være en atypisk mens, ville jeg tælle fra i forgårs hvor første "regelmæssige" blødning var.
Giver det mening?

Det giver rigtig god mening tak for dit svar

Anmeld

28. januar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Det giver rigtig god mening tak for dit svar

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.