av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

LinLin

Bøllemyr skriver:

Du må ikke trække den tilbage
Er den evt lidt rød i spidsen?
Hvis ikke ville jeg nok se det an til i morgen og bliver det ved ville jeg ringe til lægen

Hvornår må man da det?

Har aldrig forsøgt på mine selvom den store er seks år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

2721

Chili skriver:

Nu spørger jeg lige ikke

Hvorfor må man ikke?
Og hvornår må man så?
Hehe

Fordi du kan risikere at lave skade på den. De fleste dreng er født med en forhudsforsnævring, som "løsner" sig med aldren. Man siger så vidt jeg husker at de fleste drenges forhud kan trækkes tilbage omkring 3-4 års aldren.
Hvis du prøver inden da kan han få rifter som kan danne sig til arvæv. Mener det er sådan i store træk.

Anmeld

27. januar 2013

MyLove E

B&J skriver:

Puhjeg ville få en tid til vagtlægen, for daniel har lige haft forhudsbetændelse, og han skreg fordi det gjorde så ondt og der var ingen ting at se først da han kom hjem så var den 3 gange så stor og der kom betændelse ud af den og han gik også og sagde av av av og det er nemlig bare noget der kommer....

Puha så får jeg da helt dårlig samvithed over jeg bare har lagt ham i seng . Men vågner han i aften nat vil jeg kigge med det samme.. Han har ingen feber virker ellers helt frisk ..

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Bøllemyr skriver:

Fordi du kan risikere at lave skade på den. De fleste dreng er født med en forhudsforsnævring, som "løsner" sig med aldren. Man siger så vidt jeg husker at de fleste drenges forhud kan trækkes tilbage omkring 3-4 års aldren.
Hvis du prøver inden da kan han få rifter som kan danne sig til arvæv. Mener det er sådan i store træk.

Avav siger jeg så!
Tænk, det havde jeg slet ikke tænkt over

Og ville slet ikke have overvejet det når han bliver ældre og skal stå op og tisse. For der har jeg da hørt at mænd trækker forhuden tilbage? For at tisse mere lige ?

Anmeld

27. januar 2013

MyLove E

Bøllemyr skriver:

Det er heller ikke noget som kræver læge eller medicin, men kan godt genere og udvikle sig til rigtig betændelse bag forhuden.
Jeg fik rådet af min læge
Min søn havde dog en forhudsforsnævring som han er end med at blive opereret for, da han fik flere og flere problemer og smerter.

Tak for svar. Ih stakkels lille mand da...

Anmeld

27. januar 2013

2721

DAs mor skriver:

Hvornår må man da det?

Har aldrig forsøgt på mine selvom den store er seks år

Der er vel egentlig ingen grund til at gøre det overhovedet
Den burde med aldren løsne sig af sig selv og din dreng fonder nok selv ud af hvornår det er den kan det, men i gennemsnit mener jeg den urolog vi var hos sagde at de fleste drenges forhud kan trækkes tilbage når de er 3-4år. Nogen får nogen efter men inden de er 5 år burde alke kunne det.

Anmeld

27. januar 2013

2721

Chili skriver:

Avav siger jeg så!
Tænk, det havde jeg slet ikke tænkt over

Og ville slet ikke have overvejet det når han bliver ældre og skal stå op og tisse. For der har jeg da hørt at mænd trækker forhuden tilbage? For at tisse mere lige ?

Det har jeg ingen forstand på, men tror det er noget de helt selv finder ud af med tiden

Anmeld

27. januar 2013

Chili

Bøllemyr skriver:

Det har jeg ingen forstand på, men tror det er noget de helt selv finder ud af med tiden

Det må vi da håbe

Anmeld

27. januar 2013

2721

Tauf skriver:

Tak for svar. Ih stakkels lille mand da...

Så lidt. Tror ikke di skal være bekymret pt. Du vil ikke være i tvivl om han har brug for læge hvis der først er kommet forhudsbetændelse.

Anmeld

27. januar 2013

B&J

Tauf skriver:

Puha så får jeg da helt dårlig samvithed over jeg bare har lagt ham i seng . Men vågner han i aften nat vil jeg kigge med det samme.. Han har ingen feber virker ellers helt frisk ..

daniel var også rask osv, men så længe man ikke røre ved den så sagde daniel ikke så meget og dagen efter virkede det på ham, og nu er den super fin igen... men hold øje kan også bare være noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.