Symptomer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

pcoramt

Hej damer

Jeg har lige et par spørgsmål.

Jeg har fået pergotime på 3-7 dag i cyklus, puregon injektioner 9-14 dag i cyklus og derefter ægløsningssprøjte. Jeg blev insemineret 16 dag i cyklus (d.16/1) og så er der testdag d.30/1 på 30 dagen i cyklus.

MEN! Jeg har så svært med at vente, og må ikke prøve teste for kæresten.. Jeg fik begyndende ømme bryster allerede 3 dage efter insemination (vi hyggede 1,5 døgn før insemination som lægen sagde) har haft ømme bryster siden, men meget ón/off. Jeg begyndte at få mens. Lign. Smerter 5 dage efter insemination og har haft det ón/off og har det stadig væk. Jeg har haft noget al'a kvalme, men ikke hvor jeg har kastet op.

Så til mine spørgsmål:

Tror I det kan være alle de hormoner der spiller mig et puds?

Er der nogle der havde symptomer på æl sprøjten, og hvornår kom det?

Lykkedes det for jer?

Tak for at du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

tweety2060

pcoramt skriver:

HHejJeJeghgahavhavdhavdeHej damer

Jeg har lige et par spørgsmål.

Jeg har fået pergotime på 3-7 dag i cyklus, puregon injektioner 9-14 dag i cyklus og derefter ægløsningssprøjte. Jeg blev insemineret 16 dag i cyklus (d.16/1) og så er der testdag d.30/1 på 30 dagen i cyklus.

MEN! Jeg har så svært med at vente, og må ikke prøve teste for kæresten.. Jeg fik begyndende ømme bryster allerede 3 dage efter insemination (vi hyggede 1,5 døgn før insemination som lægen sagde) har haft ømme bryster siden, men meget ón/off. Jeg begyndte at få mens. Lign. Smerter 5 dage efter insemination og har haft det ón/off og har det stadig væk. Jeg har haft noget al'a kvalme, men ikke hvor jeg har kastet op.

Så til mine spørgsmål:

Tror I det kan være alle de hormoner der spiller mig et puds?

Er der nogle der havde symptomer på æl sprøjten, og hvornår kom det?

Lykkedes det for jer?

Tak for at du læste med

Halløj
Jeg havde også kvalme, ømme bryster og murren i maven.... 2 dage før testdag.... Testede dog først på dagen.
X for jer!!!
Et sidespørgsmål; mon du fandt ud af om akupunktur i odense??

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

Du testede ikke positiv eller ?

Jeg spurgte min akupunktur, kalkede ikke umiddelbart nogen, men så længe de er med i dansk akupunktur forbund, så går det ikke helt galt troede faktisk at jeg havde skrevet til dig ? det må du altså meget undskylde

Anmeld

27. januar 2013

tweety2060

pcoramt skriver:

Du testede ikke positiv eller ?

Jeg spurgte min akupunktur, kalkede ikke umiddelbart nogen, men så længe de er med i dansk akupunktur forbund, så går det ikke helt galt troede faktisk at jeg havde skrevet til dig ? det må du altså meget undskylde

Jo testede positiv
Men mange af symptomerne var meget lig med menstruationssmerter.... Er lidt i tvivl om jeg fik samme behandling??
Okay, super tak en beskeden. Har bare svært ved at finde en som "virker god ".... Det er jo ikke ligefrem fordi der er mange, der anbefaler een bestemt... Og ikke i min by
Dernæst så har jeg svært ved at vælge om det skal være akupunktur eller zoneterapi??
MÅ jeg spørge hvor mange behandlinger du fik, og hvornår i forløbet\ cyklus?
for dig!!!

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

tweety2060 skriver:

Jo testede positiv
Men mange af symptomerne var meget lig med menstruationssmerter.... Er lidt i tvivl om jeg fik samme behandling??
Okay, super tak en beskeden. Har bare svært ved at finde en som "virker god ".... Det er jo ikke ligefrem fordi der er mange, der anbefaler een bestemt... Og ikke i min by
Dernæst så har jeg svært ved at vælge om det skal være akupunktur eller zoneterapi??
MÅ jeg spørge hvor mange behandlinger du fik, og hvornår i forløbet\ cyklus?
for dig!!!

Fedt

Jeg fik en behandling om ugen i 4 uger og dernæst hver 2. Uge i 3 måneder. Og fik meget hurtig resultat, med præcis cyklus osv. Og ud over det er mit immun forsvar er bedre. Jeg har ikke været syg i over 8 måneder, før var jeg næsten altid syg ind i mellem får jeg en nål i panden, det er for psyken, og gør at man bliver mindre stresset

Jeg er så glad for min akupunktør, jeg kan helt sikker mærke at han ved hvad han laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.