Lidt ked, over veninde's kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Miss-86

pcoramt skriver:

Synes godt nok det var ondt sagt fra din veninde.. Jeg synes du skal sige til hende at du er ked af hendes kommentar.

Jaa, vildt ondt synes jeg også

Ved ikke om jeg får sagt det, nu må vi se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

Ja jeg kan i hvert fald godt forstå du er såret! Det var også meget tarveligt! 

Ja, jeg kunne aldrig selv finde på at sige sådan noget, selvom jeg også er en der siger min mening. Men noget må man sku holde for sig selv.

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

Miss-86 skriver:

Jaa, vildt ondt synes jeg også

Ved ikke om jeg får sagt det, nu må vi se.

Jeg tror du vil tænke meget over det, hvis du ikke for det sagt.. Det er en super tung byrde at have en så stor drøm, der ikke kommer til at ske lige når man ønsker sig det. Og sårende kommentarer gør det kun endnu sværere..

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

Ja, jeg kunne aldrig selv finde på at sige sådan noget, selvom jeg også er en der siger min mening. Men noget må man sku holde for sig selv.

nej jeg siger også min mening, men da ikke hvis den er unødvendig 

Hvad sagde du egentlig tilbage til hende?

Anmeld

27. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Miss-86 skriver:

Øv, hvor er det altså bare ondt at sige sådan! Det gør sku ondt!
De tænker sig sku ikke om.

Ja, må se om jeg får sagt det til hende.

Ja det synes jeg, det er jo ikke sikkert hun ved at du blev ked hvis det ikke var hendes mening :-)

Anmeld

27. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Miss-86 skriver:

Øv, Øv - Hidtil har min kæreste ikke været klar til PB!

Min veninde siger så til mig igår, at hun ikke tror vi får børn..
Hmm, bliver jo ked af det, når hun siger sådan, jeg siger det dog ikke til hende.
Men min kæreste vil jo gerne have børn, han kan gode lide dem og er god med børn..
Bliver bare endnu mere frustreret over sådan en kommentar og synes faktisk det er rigtig tarveligt sagt!

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

alligevel pæn tarvelig veninde. Så gammel (tager året fra din brugernavn) er du da overhovedet ikke, at sådanne en udmelding kan komme på sin plads :-O

Selvfølgelig bliver I dag forældre en dag.. ! Og glæd Jer Men giv jer go tid, til I begge er klar <3

Anmeld

27. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Hmm, bliver jo ked af det, når hun siger sådan, jeg siger det dog ikke til hende.
Men min kæreste vil jo gerne have børn, han kan gode lide dem og er god med børn..
Bliver bare endnu mere frustreret over sådan en kommentar og synes faktisk det er rigtig tarveligt sagt!

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Det er altså tarveligt sagt! Hun skal da støtte jer og give opbakning. Kom hun med en begrundelse? Måske skulle du sige at du blev såret over hendes kommentar.

Kæmpe  til dig 

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Hun er meget ældre end mig og har aldrig selv fået børn! Hun siger også hun er glad for hun aldrig har fået børn!

Men nu du siger det, kunne det jo godt være at der var noget der, det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over.

Det lyder som om, det er lige præcis dér hunden ligger begravet. Især når du også fortæller, at hun faktisk var gravid med et ønskebarn, som måtte fjernes pga. komplikationer. Hun lyder helt sikkert til at være fyldt med en masse sorg og bitterhed, og finder måske trøst i ikke at være den eneste, eftersom hun har dig som veninde og I heller ikke har børn. Hun er jo ikke glad for, hun aldrig fik børn, hun finder det bare nødvendigt at sige sådan for at overbevise sig selv og andre om dette, eftersom det er sådan livet har behandlet hende. Jeg tror næsten med sikkerhed, du kan regne med at se en hel del mindre til hende fremover, den dag du fortæller hende at du er gravid. Ikke af ondskab, og derfor mener jeg også, du bør glemme hendes kommentar og lade som ingenting, for der ligger helt sikkert afgrundsdyb sorg bag. (Jeg kan jo ikke vide noget af dette med sikkerhed, men taler kun ud fra, hvordan jeg opfatter tingene.) Hvis du bliver gravid, får du jo pludselig dét, hun nok har indset, hun aldrig nogensinde selv kommer i nærheden af... Og det må da alt andet lige være voldsomt svært at kapere. Mit råd til dig er altså at være overbærende, medmindre hendes demotiverende kommentarer fortsætter, for du er naturligvis heller ikke tjent med en veninde, der holder dig nede. Og ja, jeg gætter på, jeres venskab vil glide ud den dag din mand beslutter sig for at I kan gå i gang med PB.

Anmeld

27. januar 2013

HeidiØ

Miss-86 skriver:

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Veninde?! Yes yes..

Det er vildt tarveligt og totalt med hovedet under armen at sige sådan noget.

Luk ørerne for det!! Hun er bare misundelig på jeres forhold

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

nej jeg siger også min mening, men da ikke hvis den er unødvendig 

Hvad sagde du egentlig tilbage til hende?

Jeg sagde at selvfølgelig fik vi børn..
Det gør vi da.
Fortalte min kæreste det igår og han sagde at han da ville have børn. Og det har han hele tiden sagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.