Faurskov fertelitets klinik Aalborg - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Puha:/ det er lige før jeg overvejer at spørge om lægen ikke kan henvise mig til dronninglund istedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Puha:/ det er lige før jeg overvejer at spørge om lægen ikke kan henvise mig til dronninglund istedet

Nu kender jeg ikke noget som helst til Faurskov, men jeg kan klart anbefale Dronninglund Jeg er igang med mit andet forsøg deroppe, og de er simpelthen så søde og imødekommende. Det er helt sådan at man glæder sig til at skulle derop hver gang

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Bryder mig ikke om ham som person da jeg syntes han var grov og flabet over for mig....kom ved ham første gang og han bad mig om at tabe 30 kg og det gjorde jeg så....og fik så en ny tid hos ham....så scannede ham mig og så skulle vi ud og snakke behandling troede jeg....men nej så kiggede ham på mig og sagde ja nok har du tabt dig men vi ses når du har tabt 30 kg mere det ville du ikke tage skade af....har aldig sat mine ben hos det svin siden....

Hvilket bmi skulle du ned på?:/

Anmeld

28. januar 2013

Dutti

Anonym skriver:

Snakkede klinikken om BMI dengang du kom der? Jeg mangler stadig at tabe et par kg, og frygter de afviser mig

Jeg er blevet undersøgt dernede i 2010. Der var de ganske flinke.

Jeg har godt læst der er lidt delte meninger. Men skønt at høre du har været tilfreds

Nej, men tror måske heller ikke mit bmi var højt nok til det. det var for højt, men ikke mere end en lille smule.

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Dutti skriver:

Nej, men tror måske heller ikke mit bmi var højt nok til det. det var for højt, men ikke mere end en lille smule.

Mit er også "kun" 31,6. Men ja det er jo desværre for højt

Anmeld

28. januar 2013

dina1980

hej min bmi er på 35 og er overvægtig, jeg har været ved faurskov i 2010 og fik 6 iui uden held. vil sige som andre skriver, han er meget kontant og hurtig og han virker enlig os underlig nu når jeg tænker tilbage på det, men de syntes jeg skulle komme til dronninglund og få hjælp der i stedet for. og der er jeg så nu og er ufattelig glad for dem. de er så dygtige. 

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

hej min bmi er på 35 og er overvægtig, jeg har været ved faurskov i 2010 og fik 6 iui uden held. vil sige som andre skriver, han er meget kontant og hurtig og han virker enlig os underlig nu når jeg tænker tilbage på det, men de syntes jeg skulle komme til dronninglund og få hjælp der i stedet for. og der er jeg så nu og er ufattelig glad for dem. de er så dygtige. 

Jeg vil prøve at vende det for lægen. Kæresten er udredt ved Dronninglund, så forstår ikke jeg skal til Faurskov.

Anmeld

28. januar 2013

dina1980

ne det forstår jeg heller ik du skal, bare sig du vil til dronninglund

Anmeld

29. januar 2013

Anitta-sofie

Kener intet til Fauerskov, men kan klart anbefale Dronninglund. De er så søde og forstående deroppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.